Kfz13 Adler Vignette

Dag, +/- jaartje geleden heb ik een Kfz 13 Adler van Jordi Rubio gebouwt en in de kast gezet.
http://home.telfort.nl/sp027608/Upload_pics/NEW/Adler_06.jpg
Had al 1 ventje er voor gemaakt en heb afgelopen dagen er maar meteen een vignette onder geknutseld + 1 extra ventje bij gezet.
Best tof die plankjes met gras etc.. bekleden, ga ik vaker doen.8)

Adler_04.jpg

Adler_05.jpg

K massel,
Marcel.

Jaaah!
Dit is het betere werk Marcel!
Zie je nu wat voor toegevoegde waarde een ondergrondje heeft?
Anders blijven het van die sneue wagentjes....

Kleurstelling is tof. Compositie lekker simpel maar zeer effectief
Figuren zijn ook super.

groet,
RJ

PS Wanner kunnen we de zonnebloemen verwachten?

The highlight master is at it again!
Wat een produktie ineens, wegblijven uit 020 brengt je goede dingen!

Maar mooi apart model en het komt zo veel beter tot zijn recht.

Groeten Rick

Ik sluit mij aan bij bovengenoemde commentaren.
Simpel en doeltreffend, toch is er genoeg te zien en ontdekken voor een tweede blik (en derde).
Het gras en de bloemen maken er een mooi geheel van zonder het model te overschaduwen of het te druk te maken.
Absolute klasse

Willem

Knap werk Marcel, mooi voertuig en figuren heel erg passend op dat ondergrondje. Dit is een bewijs dat een model zonder modder en paintchips ook heel mooi kan zijn.
Misschien toch een opmerkingetje over de uniformen: de bies rond het doodshoofd op de kraag is in dezelfde kleur als die rond de kraag en de epauletten die een beetje te rood zijn trouwens, het roze van de panzertruppen is heel erg roze, dat rood op zwart geeft wel een mooi effect. Het figuurtje op de voorgrond heeft de koppelriem voor officieren, wanneer je de epauletten aanpast is dat OK.
Hier een uniformjasje van een luitenant.
087u3-1.jpg

Eddy

Een mooi stukje werk Marcel! Die vroege camo zit er zo strak op, en het ondergrondje is passend... Wat is het gras, een stukje van zo'n HEKI(?) grasmat?

Rick van Sinderen zei:
wegblijven uit 020 brengt je goede dingen!

Zeg eh... er zijn al zo weinig Amsterdamse bouwers... !

Eric

Ziet er erg tof uit Marcel !
De Adler was al n beauty, maar dit geheel trekt m mooier naar voren. Manschappen maken m ook stukken levendiger. Nice work ! 🙂

Groet Frank

Thnx mannu voor de motiverende woorden!
Zowel de Adler als de figuren zijn met acryl gedaan van de Games Workshop & Vallejo.
wegblijven uit 020 brengt je goede dingen!
Tja, was niet bepaald mijn keuze dat deze week de treinen 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 😈 waren. Maandag dus idd thuis maar zitten bouwen in 040. 8)
Zeg eh... er zijn al zo weinig Amsterdamse bouwers... !
Ja, waarom is dat eigenlijk zo?

Eddy: Thnx, deze moeten idd roze zijn. Ik kijk nog wel of ik dat bij deze knapen ga fixen maar neem het zeker mee naar mijn volgende Panzertruppen.
Wanner kunnen we de zonnebloemen verwachten?
Ergens in het voorjaar of najaar.🙄 😀

K massel,
Marcel

En hahaha, check die grote gele banner hieronder. 🤣

Terug
Bovenaan