Lendert van Arkel
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Voertuigen, tanks (modern en ww2)
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Irak diorama inc een m113a2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de feedback, idd nog wat modder hier en daar aanbrengen, ik ga met je tips aan de slag! En de dieseltanks hebben een lasnaadZiet er goed uit, al lijkt het loopwerk en romp nogal schoon, zelfs 'vochtig' alsof het net schoon gespoten is ?
De oneffen voertuigkleur oogt goed. Je zou met spettertechniek een subtiele vervuiling kunnen aanbrengen wat al veel doet voor het model.
Simpel uitgelegd : maak een niet te dunne wash, neem een niet zo groot penseel, neem de wash op en strijk het af langs een staafje.
Variatie op alle aspecten geeft steeds verschillend effect, dus de verfdikte, zachte/harde penseel, hoeveelheid opgenomen verf, afstand tot model.
Het vergt wat oefening om de spetters daar te krijgen waar je ze hebben wilt, maar dat gevoel krijg je snel genoeg.
Je kunt hiermee zowel subtiel als 'dramatisch' verweren.
En op de diesel tanks... zie ik daar nu lasnaden of lijmnaden...
Zeker ik ga er nog met een hele lichte korrel schuurpapier overheen! Daarnaast komt er nog een dust laag over heen.Bekijk bijlage 23890
Nice model, je hebt de lak al mooi verweerd en "gebruikt" laten lijken. Ik zou alleen de nummers hier ook een beetje meenemen 😉 deze is afgeschoten in Berlijn.