Jonge ridder, met paardje (al dan niet WOII)

Hallo iedereen,

Eindelijk heb ik nog eens iets klaar (verdomde gezondheid blijft me parten spelen). Het was echt een fun projectje waarvan ik er nog veel meer hoope te doen.

Het figuur is van de gunfighter set van Andrea
Hethoofdje en het muurtje van de "raskals" set van Andrea.
De pot op zijn kop is van Custome dioramics.
De linkerarm en de doek rond zijn nek zijn met Duro gemaakt.
Het zwaardje, schildje en stokpaardje zijn met plastiekkaart en buisjes gemaakt.

Alles is met acryl geschildert.

Het grondwerk is een mix van Magic Sculp, Mig Pigmenten enfijnzand. Het gras is van Heki. Nog wat mos uit het bos, wat Joefix blaadjes en bloempjes van Rayher. Dit alles op een sokkel van DMC designs.

Zoals steeds hoor ik graag alle opmerkingen, kritieken tips, enz...

Vele groetjes,

Gino

young2.jpg

young1.jpg

young3.jpg

young4.jpg

Hoi Gino,

Heel erg origineel en leuk gedaan. Knap schilderwerk trouwens.
Misschien dat ik hem van het weekend live kan zien?

Groeten en tot morgen,
Hugo

Hoi Gino,

Ik heb h,m in het eggie gezien en ik was er diep van onder de indruk 😱
Ik vond het heel leuk je had me nog het een of ander had uitgelegt hoe je de bloemetjes had gedaan .
Het word een x tijd dat ik weer wat figgie,s ga schilderen ik ben alleen niet zo goed als jij maar ik kan het toch aardig al zeg ik het zelf.

O ja en nog bedankt voor de M109 conversie die had ik net nodig.

Gr Nick 😉

Gino
Geweldig schilderwerk!!! In gedachten zie ik toch stiekem een StuG IV voor het jongentje langsrijden - maa da's mijn afwijking. Die bloempjes zijn heel fraai - mag ik vragen hoe...? Geknipt van papier en beschilderd? Of....

In ieder geval: het grondwerk vind ik ook prachtig en de alu 'helm' heel overtuigend van kleur.

Kortom: 😱 😱 😱 😱

Greetz, Wim.

Hoi Gino,

Afgelopen weekend heb ik deze in het echt mogen zien en zoals hier ook al gezegd ziet het er echt super uit.. Mijn complimenten !

Ben benieuwd naar je volgende creatie want het blijft smullen.

De groeten,
Marc

Terug
Bovenaan