jeroen gerritsenKV-1 small turret klaar

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Deze dus........ :D

groeten jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Tja,nog niet veel te zien ,maar ben geloof ik de eerste die begonnen is :D

weet nog niet wat ik er precies mee ga doen ,moet nog een intressante,leuke gekke.foto tegenkomen/opzoeken voor dit project. ;)

groeten jeroen,.

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Het begin is er! :D
Je ben t inderdaad de eerste die begonnen is geloof ik (ik moet zelf de doos nog open maken) :oeps:
Iets speciaals zei je?

Jan :D

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
bedankt voor de foto's jan ,nou de tracks zitten erop.heb er nu 2.5 uur inzitten.maar gaat de rest hier nog bouwen ??anders ben ik klaar voor dat jullie begonnen zijn :oei: :) :)

ik kan echt niet langzamer bouwen ,want dan val ik in slaap :huil: :D

groeten jeroen,.

A

Anonymous

Ziet er al netjes uit zover, Jeroen!

Maar je bent niet de enige die aan het bouwen is hoor, ben ondertussen ook al begonnen en hoop vandaag of morgen een updateje te posten... je kan wat mij betreft dus lekker doorgaan :D

Dan Raadtgever

Lid van de TWENOT
Hey Jeroen, ziet er goed uit,

ben net als Erwin ook aan't plakken, maar gisteravond
4 bogiestellen gemaakt, dat zijn net zoveel onderdelen als
de hele KV....... :huh:

fotootje komt nog al ziet het er minder grotesk uit...... :nouja:

Mzzzzzzzl,
Dan :cool:

ziet er goed uit Jeroen maar je weet haast en spoed zijn zelden goed dus maak er iets speciaals van !!

en ik zit vol ongeduld op mijn pakketje te wachten, gelukkig hoef ik niet alle stukken te kleven ;)

cheers
Dominique

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Mannen,ik ga er hopelijk wat speciaals mee doen.en er komt ook een ondergrondje bij wat veel tijd gaat kosten,dus dat komt wel goed,en ik kan nooit aan een kit tegelijk bezig zijn,want heb ook al een begin gemaakt met de Nieuwe dragon T34/85 kit.kon de verleiding niet weerstaan :oeps: ;)

groeten jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Met die gedachte had ik ook al gespeeld Jan,om nog een foc model te doen.
maar dan een duitser van het 4.panzer division. zeg maar op 3 juli 1941 :p ;)

groeten jeroen,.

jeroen gerritsen zei:
Zo,deze is klaar voor de spuit :D ,nou weet ik niet of ik ook een whitewash kan doe gezien de tijds periode??

groeten jeroen,.

Zie het antwoord in de nieuwsgroep!
Je gaat als een speer! En het ziet er goed uit.
Wat ben je van plan met je ondergrond, ik ben er wel nieuwsgierig naar......
De spatborden achterop, zijn die doorgeroest of is daar iets doorheen geklapt?

Groet,
RJ

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Doorgerot :D met de dremel dan :huh: ,ik wil hem door een muurtje laten rossen,muurtje word de scheiding tussen de ene kant gras en de andere kant wat straatwerk,met een hoogteverschil doormiddel van dat muurtje.

groeten jeroen,.

He

mooi maar dit kan meer worden...mss iets meer textuur op de koepel en wat beschadigingen, in het album van Jan kun je een heel mooi voorbeeld vinden ! er niet te rap van af willen zijn hé, dit is geen wedstrijd ;)

cheers
Dom

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
TExtuur heb ik ook nog aan zitten denken ,nou heb ik hier MRsurfacers staan.500,100 en 1200.maar welke kan ik het beste er voor gebruiken??
veel meer schade is niet nodig denk ik.want hij gaat alleen met de linker rups/fender door het gemetselde muurtje.of zou er dan meer beschadigen ??

groeten jeroen,.

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Met structuur zou ik terughoudend zijn.... deze is gemaakt van gewalst staal. De extra panzerplaten zou je een ruwer effect kunnen geven met een laagje mr.S 500. In het MIG-boek staat een mooi stukje over het maken van 'gewalst staal' ;)

Dom, ik heb geen KV (meer) in mijn album staan ;)

Jan :)

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
jongens,jongens,wees toch eens lief tegen elkaar :D .aan deze foto's te zien kan het allebei;glad/ruig.heb geen idee waarom dat is .misschien toch in verschillende fabrieken gemaakt??

groeten jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
zo,een paar lagen paint erop gespoten vanmiddag,en ook al wat aan het verweren geweest.en zo staat ie er nu bij.moet nog effe in de decal voorraad duiken want ik wil twee gote nummers op de toren zetten.

groeten jeroen,.

Jan Peters

Lid van de TWENOT
:oei: :oei: Wat ga je hard zeg! Het groen had voor mij wat donkerder gemogen,(vallejo-air russian green) het wit ziet er al goed uit!
Jan :D

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Wat groen erbij en op de gedeeltes die nu al groen zijn ook wat harder groen ??.moet zowiezo nog met wat groen werken want ik had die nummers al op de toren moeten doen.jaaaaaaaaa,een weekje vrij doet wonderen :D :nouja:

groeten jeroen,.

Benjamin de Groot

Lid van de TWENOT
Het onderwerp is blitzkrieg, niet het doel :).

Mooi werk voor dit tempo, maar het groen is inderdaad te licht. de whitewash vind ik wel mooi.

Ga zo door en succe

Benjamin

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Jeroen, dit is 'Russian green' van vallejo, over een pre-shade van semi-gloss zwart.

Zoals je ziet is het een stuk donkerderderder groen ;)
Jan :)

Jeroen.
Ik vind m al erg fraai. Mag misschien idd iets donkerder of wat meer subtiele variatie in de tinten groen, maar ik vind het whitewasheffect prima geslaagd. Hoe ben je hiervoor te werk gegaan?

Bovenaan