jeroen G:WEL GEHAALD 10-10-08

hoi hoi

leuk kitje, maar ik ben zelf ook niet helemaal gek op die vele pigmenten, in deze kleine schaal hou je het beter iets minder, die vele doeken vind ik ook niet helemaal geslaagd, wat doen ze er eigenlijk op ? die aan de zijkant lopen binnen de kortste keren vast in de tracks, die op de loop lijken mij ook geen enkele functie te hebben ?

don't get me wrong, je kent me he, maar ik vind dit een beetje een gemiste kans...

cheers
Dom

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Ja ik ken je Dom ;) ,ik weet ook niet wat die dekens/lakens voor functie hebben,maar ik heb een aantal foto's hier in een boek staan met een jagdtiger met dekens/lakens en vond het wel mooi staan.............vandaar.en dat met die vele pigmenten is mijn stijl wel.dus love it or hate it..[nadeel van de hoeveelheid pigmenten is wel dat ik elke keer die Mako Modelbau beker in mijn maag gesplitst krijg] :nouja: :) :)
als ik in eindhoven dat ding weer krijg ga ik minder pigment gebruiken :duivel: Hop en nu weer naar Armorama jij, om daar weer keet te schoppen :) :) ;)

jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Nee ging niet echt lekker met dat water....................... ik blijf gieten man :) :) het vallejo still................maar dat zit het niet :huh: :D

jeroen,.

Bovenaan