jeroen G:WEL GEHAALD 10-10-08

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Toch een andere inschrijving,het zwischen losung gebeuren kan ik geen inspiratie voor vinden.en omdat ik meer in de braille schaal bouw de laatste tijd.word het dus een jagdtiger in die schaal :D
IMG_3438.jpg

groeten jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
:) :) Dom heeft het precies goed :) :) zit te wachten op inspiratie voor deze kit,heb die van Kristof alweer eens bekeken en het kan een zeer mooi model worden.maar ik ga op modelforce kijken voor wat AM spul voor deze kit en dan beginnen.........................of met een ander model inschrijven :oeps: :D ,maar geen ferdinand of elefant in ieder geval ;)

gaat goed komen

groeten jeroen,.

Wel Jeroen

Aber heeft alles wat je moet hebben voor deze kit.
Loop
Update set
spatborden
Thoma schürtzen

dan wat Modelkasten of Fruil tracks en je kan beginnen.

Ik heb onlangs deze kit ook opnieuw aangeschaft , waanzinnig knap machien.

Grtz

Kristof

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Hey Kristof,dus je gaat er nog een keer een doen. :D .bedankt voor de tips.zal op modelforce eens rondsnuffelen met deze info ;)

groeten jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Zo,na een anderhalf uur werken zit de jagdtiger in elkaar,enkel nog wat details en dan is de bouw alweer afgerond :D .de in aanbouw zijnde sherman op de laatste foto[jagdtiger is echt groot] heeft denk ik een keer zoveel onderdelen.op de jagdtiger zit niet echt veel detail.

IMG_3447.jpg

IMG_3448.jpg

IMG_3449.jpg

IMG_3450.jpg

groeten jeroen,.

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ha Jeroen,

Goed om te zien dat je nog altijd in the run bent!
Al is et een andere kit, deze zal in 1:72 nog steeds massive zijn! :D
Ziet er goed uit tot zo ver. Succes met het vervolg!!

Groetjes

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Hey Boris,hij is idd nog vrij groot voor een 1:72 kit,zal er in de volgende foto's eens een voorwerp bijleggen voor de werkelijke groote.de naad bij het achterdek moet ik nog dichtmaken,dit is een foutje in de kit voor zover ik het kan bepalen :huh: :) :)

groeten jeroen,.

leuk kitje Jeroen

ikzelf ben net begonnen spuiten aan de ferdinand

mss dat je nog wat beschadigingen kan aanbrengen aan de Zimmerit, het ziet er nu wat steriel uit, mss wat kogelinslagen ??

cheers
Dom

Pfoe, nog zo'n zware jongen! Ziet er mooi strak en netjes gebouwd uit. Ik ben erg benieuwd naar z'n jasje.

@Dominique: ik dacht dat je 'm vergeten was! We zien de foto's binnenkort wel, vermoed ik...

Groeten,

Kanne

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
zimmerit beschadigen,loopje MG uitboren...................gaan we wat aan doen ;) ,de kleur van het jasje ben ik nog niet uit,maar dat komt wel.,

groeten jeroen.

Kanne Berends zei:
Pfoe, nog zo'n zware jongen! Ziet er mooi strak en netjes gebouwd uit. Ik ben erg benieuwd naar z'n jasje.

@Dominique: ik dacht dat je 'm vergeten was! We zien de foto's binnenkort wel, vermoed ik...

Groeten,

Kanne

neen niet vergeten , ik heb net een slechte persoonlijke periode achter de rug en kom nu rustig terug ... een update volgt deze week, de tracks zijn gespoten, morgen even een optreden van RAGE AGAINST THE MACHINE :duivel: :duivel: meepikken en dan gaan we er volop tegenaan :)

cheers
Dom

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Camo gespoten,volgende stap word een aantal filters. :D

IMG_3451.jpg

IMG_3452.jpg

IMG_3453.jpg

IMG_3454.jpg

IMG_3455.jpg

zimmerit heb ik niet beschadigt want test op een spare part gaf weinig hoop op succes :huh: ,MG moet ik nog boren maar moet eerst een kleiner boortje kopen :nouja: :) :) .

groeten jeroen,.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Zo,het is pas 4 maanden geleden :oei: :oeps: ,maar ik ben bijna klaar...........dus ik haal de deadline in ieder geval :D ,ben op het moment nog aan het pigmenteren.
IMG_3641.jpg

IMG_3642.jpg

IMG_3643.jpg

IMG_3640.jpg

IMG_3639.jpg

jeroen,.

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Hallo Jeroen,

Hoewel het zeker niet slecht gedaan is, is het extreem pigmenteren van tanks niet mijn stijl. De camo, die ik best wel goed vind, is hierdoor nauwelijks te herkennen. Maar goed, smaken verschillen nu éénmaal... :) .

Wat ik wel zeer geslaagd vind is je ondergrondje, zeker als je bedenkt dat het op 1/72 is.

Komen er ook nog figuren bij?

groeten, Richard.

Martin Dogger

Lid van de TWENOT
He Jeroen,

Niet slecht moet ik zeggen. Neem je hem morgen mee?
De doek rond de loop lijkt alleen aan elkaar te kleven, onder de loop. En jammer van die vingerafdruk op het dak. Ik hoop dat je die weg kunt werken.

Groet, MartinD

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
ja,ik heb hem flink gepigmenteerd :) :) het ondergrondje is van Reality in scale.en is bedoeld voor 1:35 maar werkt zo ook aardig.Martin goed gezien van de ''duim''afdruk ,hij is al weggewerkt ;) .wat bedoel je met het laken .........moet ie loshangen onder de loop is dat beter denk je??

jeroen,.

Martin Dogger

Lid van de TWENOT
jeroen gerritsen zei:
wat bedoel je met het laken .........moet ie loshangen onder de loop is dat beter denk je??
Kijk vooral maar eens naar de laatste foto's. Daar plakt het laken tegen zichzelf aan. Dus los lijkt me wel mooier ja. De lakens vind ik wel een goede toevoeging. Geeft het een goed getroffen desolate sfeer.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
ik hoef niet naar de foto te kijken ,ik heb hem live in de handen :) :)
ja ,ik weet het niet .het ziet er naar mijn idee niet raar uit.als ik hem niet vergeet kun je morgen ook even live kijken ;)

jeroen,......O....en @ richard,er komt later nog wel een figuurtje bij.maar ik moet die eerst nog eens aanschaffen.denk dat ik de 26ste maar eens op zoek ga.

Bovenaan