Je hele FOC CV op het forum???

Walter Jonkers

(Bijna) geen detail te gek …
Lid van de TWENOT
Regiocoördinator Zuid-West
Interesses
Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
YPR-PRAT, M577, AMX-PRI, NEKAF, MUNGA, Leopard 2A4, M109A2, YPR-PRCO C, BO-105
Is het nieuw dat bij je naam de hele staat van dienst wat betreft FOC deelname staat? Heeft niet zoveel toegevoegde waarde vind ik persoonlijk.

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn, en misschien aan zou moedigen tot meer deelname aan zulke activiteiten. Denk aan emblemen bij de padvinderij en zo :)

Alleen moet ik wel zeggen dat het beter zou zijn als de hele rij niet noodzakelijk ook in beeld staat. Met meer dan een paar van die balkjes wordt de rij al snel langer dan een kort bericht (zoals in dit geval). Eens kijken of ik daar wat aan kan doen door bijvoorbeeld de forumstijl een beetje te bewerken. Iets als overflow-y: scroll voor het veld met die balkjes.

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn,
het zou naar mijn smaak echt leuk zijn wanneer je een medaille verdient bij het voltooien van een groepsbouw, of dat nu privé of FOC is.
Ik heb dat systeem bij meerdere fora gezien. Zijn kleine icoontjes, soms nog in drie kleuren ook vanwege een puntentelling of iets dergelijks.
Doet meer met je dan een rij vermeldingen van events waar je aan mee hebt gedaan maar het doel niet van bereikte.

Icoontjes o.i.d. bij je naam is alleen iets dat onze forumsoftware niet kan :( Wel deze balkjes, maar dat worden er inderdaad nogal veel. Maar ik zet het wel weer uit, ik heb er geen zin meer in om dit door te zetten.

En bij mij staat niets vermeld, terwijl ik aan een van de eerste heb meegedaan
Dat komt omdat ik nog niet door alles teruggewerkt was — die dingen toevoegen is handwerk — én omdat de eerste vier FOCs verloren gegaan lijken te zijn.

Terug
Bovenaan