Jay Cruz: Jagdpanther, update 3 september

Spullen binnen!

Let the games begin...

PICT0012.jpg
 
Hey Jeroen,

Geen resin motor bij deze. De gebruikte upgrades zijn van Armourscale en Hauler. Ook de resin ammo die er bij komt is van Hauler.

Het wordt trouwens een erg late versie, dus met gereedschap verplaatst en zal gesitueerd worden in de Ruhr Pocket, april 1945.

Nog even een update. Komt nog VEEL meer PE op en alle greepjes worden van dun metaaldraad.

De kont...

B2.jpg


Motordek...

B5.jpg


Luik van de commandant...

B14.jpg


CV ketel (hoog rendement, milieukeur A)...

B16.jpg
 
d

Da's geen Jagdpanther........maar een HR-ketel met kapsones....... :duivel:

29 maart meenemen en weatheren dat ding ! (Als ie dan 'nog' nie af is.... :nouja: .)
Ziet er goed uit in 1/48 !

Mzzzl,
Dan.
 
Kleine update, alvast wat met primer aan het kliederen...

E12.jpg


E5.jpg


En om maar even aan te geven wat een bakbeest het is, de Jagdpanther naast een Tiger op dezelfde schaal....was me nog niet eerder opgevallen dat het chassis van een Panther zoveel langer is dan dat van de veel zwaardere Tiger.

E15.jpg
 
Prachtige Camo. En nou valt me eindelijk in wat ik altijd al wou vragen maar nooit durfde.
Iedereen spuit zijn model mat om dan terwille van de decals weer een glanslaagje te leggen.
Jij spuit hem meteen glans, lijkt me logischer.
Of mis ik iets. :oeps: :oeps: :oeps:

Cheerio, Arno
 
Rinke,

Dank je wel.

De meeste verf die ik gebruik als ik ga airbrushen, krijgt een ongeveer 50/50 verdunning, als de verf wat dik is ongeveer 60/40 (dus 60% verdunner).

De kleuren die ik heb gebruikt zijn allemaal Model Master (Testors). Aangezien ik een bepaalde effect in gedachten heb voor de afwerking, heb ik niet de standaard "verplichte" kleuren gebruikt, maar kleuren die een wat lichtere versie van het origineel benaderen. Het groen is Green Zinc Chromate Flat, roodbruin is Military Brown Flat en het donkergeel is een mengsel van ongeveer drie delen Sand Flat tegen een deel Dark Tan.
 
Terug
Bovenaan