Jan Peters- DAF M39 KLAAR!

Mooie experimenten van techniek Jan, hier ga je zéker van leren.

Het stof in de wielkasten ziet er reeds realistisch uit, misschien nog een ander kleurtje erbij voor variatie.

Groeten en ik kijk uit naar je volgende fotosessie,
Hugo

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Dank je Hugo.
Ik heb er gisteren een tweede laag stof op gezet, een wash met burnt umber (vallejo) gegeven en wat olie (Gunze oil) op de deksel van de aandrijfas. Er komt (vanavond?) nog een laag stof en wat olie over, om het wat meer op te bouwen.
Als de wielen erop zitten zie je er maar weinig van terug ben ik bang... :nouja:
groeten, Jan :D

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Even wat foto's tussendoor... de wielen zitten eronder, en na wat gevloek raken ze (bijna :p) allemaal de grond :cool:
Ik heb 'm even als test op een EJ ondergrondje gezet. Wat vinden jullie, kan hij hierop blijven staan, of moet ik een kleinere grondplaat gebruiken?

Jan :)

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ik vnd dit sokkeltje persoonlijk wat groot voor dit model, misschien beter om deze te bewaren voor een ander model?

Ja, wie weet bouw je nog eens een T-34 of zo... :duivel: :)

Ziet er strak uit Jan, dit word weer een goed modelletje. Mooi om te zien hoe je eigenlijk in korte tijd bent gegroeid tot waar je nu bent. Ga zo door!

mzzls

Blijft een apart modelletje en ik vind hem ook heel aardig gemaakt, maar om de een of de andere reden krijg ik er niet echt kijk op. Zal wel Amerfoort worden om hem in het echt te zien hè Jan?

By the way, wordt de volgende een Dragon T34-85 toevallig? Heb ik onlangs ook ééntje gekocht (als eerste Rus voor mij).

grt

Robert

Hoi Jan,

Mooi ding zo, apart kleurtje ook, maar dat staat hem goed.
Ik zou hem toch op een verhoging of sokkel zetten. Dan komt hij denk ik beter tot zijn recht.

groet,
Robert Jan

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Robert Crombeecke zei:
. Zal wel Amerfoort worden om hem in het echt te zien hè Jan?
Waarschijnlijk wel, of je moet donderdag as naar Zutphen komen... ;)
Robert Crombeecke zei:
By the way, wordt de volgende een Dragon T34-85 toevallig?
Inderdaad, de premium edition. :cool:
robert jan de wit zei:
Ik zou hem toch op een verhoging of sokkel zetten. Dan komt hij denk ik beter tot zijn recht.
Hij komt op een simpel ondergrondje, met zo min mogelijk afleiding. De lijsten die ik gebruik zijn zo'n 3 cm hoog ;)
Jan :D

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Jan kan niet fotograveren, heb gister het dafje in het echie gezien en was erg onder de indruk van de beschildering en weathering...

groeten,

Bas

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Ja,Bas heeft gelijk.de foto's doen het model geen goed,ziet er zeer gelikt uit in het echie :D ,het houtwerk war er nog opkomt is ook zeer knap.hij heeft wel uitgelegd hoe hij het heeft gedaan,maar kon het niet volgen want om de zoveel tijd blerde die dat ie weer een wiel afhad van zijn T-34 :) :) :)

groeten jeroen,.,

Johannes Haspels

Lid van de TWENOT
@ Jan,

ik vind zowel de sokkel als de DAF prima bij elkaar passen. Mooi modelletje Jan. Ik kijk uit naar russisch spul van je :)

R. Goorts zei:
Net als de Limburgers,
ze praten duits,
ze staan bekend als reserve-belgen,
en wij blijven er mee zitten,
ach, het zij zo... ;)

...sommigen verdwijnen richting de Randstad...Es gibt noch immer Hoffnung :cool:

groet Frank

Niels Henkemans

Lid van de TWENOT
Hoi Jan, misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar hier nog twee plaatjes van voertuigen die voorzien van nieuwe markings alweer tegen de Fransen zijn ingezet.

http://forum.axishistory.com/viewtopic.php?t=81085&postdays=0&postorder=asc&start=15

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Hoi Niels,
Bedankt voor de foto's en de link. Helaas is het model al (bijna) klaar ;)
Ik had dit:

Bron:http://forum.axishistory.comeen hele mooie optie gevonden!

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Over het model gesproken.... zover ben ik nu:

close-up van het figuurtje (ik krijg het niet scherp in beeld :huh:)

De rijplank aan de linkerkant moet ik opnieuw vastzetten, die is losgesprongen tijdens het fotograferen :nouja:

Bovenaan