Jamie Cruz: Stug III Ausf. B ( vierde update 21-1)

Middagje kwaad maken en het schiet lekker op met die Tamiya kits...

PICT0252.jpg

PICT0253.jpg

PICT0261.jpg

PICT0272.jpg

PICT0274.jpg

PICT0279.jpg

PICT0285.jpg

Door de luiken ziet het er ongeveer zo uit (opbouw zit nog los):

PICT0300.jpg

PICT0301.jpg

Voorlopig nog niet klaar met het interieur, moet nog flink wat aan gebeuren.

Even een update.

Model is nog verre van af. Als eerste heb ik een laag grijs over een zwarte primer gespoten, gevolgd door gaandeweg een steeds lichter mengsel van wit en grijs. Model is op het moment dus erg wit... Maar maak je niet druk, daar komt verandering in!

Ik heb tevens de chips in het interieur een stuk kleiner gemaakt, ziet er even wat overtuigender uit. Foto's daarvan volgen nog.

B15.jpg

B21.jpg

B25.jpg

Mooi al :!:

Heb mij deze ook aangeschaft woensdag, ga deze dus volgen, en beetje afkijken, want evenaren komt nu nog niet voor in mijn woordenboek 8)

En maak die van mij in de gewone panzer grey geloof ik, heb het eerst wel even gehad met een witte cammo te proberen op mn vorige model 😈

Succes

Ben begonnen aan de sjips en de verwering. Gekmakend werk, maar evengoed leuk om te doen. Hierbij wat foto's van de opbouw, moeten op verschillende plekken nog wat chips komen, maar om alvast een indruk te geven... (en dan kan de rest van de verwering ook van start)

C25.jpg

C21.jpg

C18.jpg

C11.jpg

C6.jpg

C5.jpg

Geen zorgen om het "randje" rond het Balkenkreuz, dit zal nog verdwijnen bij de volgende laklaag.

Nick,

De chips zijn een sterk verdunde mix van flat black en flat white (beiden Tamiya). Ik heb er geen bijzondere techniek voor toegepast, alles is met een klein kwastje en te veel vrije tijde gedaan.

Terug
Bovenaan