Jagdtiger & Luchs

Vincent Thelosen

Lid van de TWENOT
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
sd Kfz 135/1 Afrika
Partisans
Hi,

Als nieuw lid zal ik ook eens laten zien waar ik nou mee bezig ben. Het betreft een Jagdtiger die ik aan het herbouwen ben. Ondertussen ben ik al veel verder, maar ik zit nog te wachten op de nieuwe Jagdtige kit die ik gebruik voor de noodzakelijke onderdelen, plus Aber PE. Zie

http://vincentthelosen.zoto.com/galleries/jagdtiger

Verder ben ik nog bezig met een Panther A, Luchs en Tiger 1 initial version. Laatstgenoemden zijn bijna klaar, maar dat zijn ze al maanden. Ik geloof dat ik niet de enige ben die daar last van heeft!

Grtn

Vincent

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan :!:
Welkom, nieuwe leden hebben we nooit genoeg, zeker niet als ze zo'n mooi werk maken 😉
Jan 😀

Merci

Heren, dank voor uw woorden! Ik heb inderdaad al wat jaren ervaring. Zo'n jaar of 11 heb ik nou al lijm aan de vingers zitten. Ik wil nog wel wat even kwijt over het model. De DML kit is OK, maar de nabootsing van de staalplaten is aan de zijkanten origineel veel te grof en gebutst. Ik heb dus nu de zaak geëgaliseerd met acrylplamuur en opgeschuurd. Zodoende ontstaat een effener resultaat met toch her en der reliëf.Op de kolossale Jagdtiger kun je je wat dat betreft mooi uitleven. en waar het plaatstaal ook prominent te zien is. Acrylplamuur heb ik overigens ook gebruikt om de lasnaden her en der na te bootsen, en ik maak er meestal ook zimmerit mee etc.

Grtn

Vincent

He Vincent

Jij was "vroeger" toch ook regelmatig present op het Twenot forum (toendertijd op M-L) of ben ik nou gek en heb je een dubbelganger? Of ben je nu inderdaad lid van Twenot en toendertijd alleen bezoeker?
Kwam bij mij een beetje vreemd over toen je je als nieuweling presenteerde. In ieder geval: welkom terug!

groeten

Jos

Klopt

Hoi Jos, 'vroeger' was ik inderdaad al op deze site te vinden, je hebt een goed geheugen! Toen was ik nog niet officieel lid. Nu dus wel, wel zo netjes en gezellig lijkt me 8)

Terug
Bovenaan