Jagdpanther G1 late. Eindfoto's 1-9-2012

Hoi Boris,

Dit ziet er weer supergoed uit zeg. Mooie subtiele verwering en de wielen en tracks ook precies goed. Ook de camo is erg goed gelukt. Ik zou hem graag een keer in levende lijve willen bekijken maar voordat ik daar weer een keer tijd voor heb..... Komt vast wel weer een keer!

Groet,

Erik

Kijk dat is een fraai eindresultaat, mooie kleuren, goede weathering. Je zou misschien met wat vochtplekken en water aflopers de link naar het modder van onderkant kunnen leggen van het nog "nieuwe" voertuig naar de mistige en natte periode voor aanvang van de BOB over de natte/modderige wegen?

Hoe dan ook een prachtig model en kijk er naar uit m op SMC te bewonderen!

P.s. Tracks zijn binnen, thnx 😉

Hoi Boris, historisch gezien hebben we deze al in een eerder stadium besproken dus laten we even voor wat het. Modelbouwtechnisch super mooi eindresultaat geworden en oké misschien iets met die tracks doen. Wat ik persoonlijk jammer vindt is dat de modder aan de beide zijkanten heel resoluut stopt tot aan de zij-fenders. Waarom niet iets er bovenop leggen?!

Ga hem heel snel zien!!

Gr.JW

Hallo heren,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal de tracks nog iets beter rond de sprockets leggen.
Qua vuil laat ik hem zo. Misschien is het niet zo goed zichtbaar maargedroogd vuil zit ook wel op de hogere delen, vooral vooraan.
Ook vochtige plekken zijn wel aangebracht.
De bepakking zal ik idd nog iets bevuilen.

Groeten

Hoi Boris,

Zoals Bas al zegt maak je per model enorm veel progressie, en deze JaPa is echt een plaatje geworden zo. Je figuurschilderkunsten zijn ook erg goed aan het worden! Met een tweede figuurtje zou de hele scène misschien nog beter tot zijn recht komen.
Ik vind zelf de verwering van de wielen niet too much, maar het contrast met de grote zijvlakken vind ik wel wat groot. Die zou je eigenlijk nog moeten 'breken' met een modderspatje, wat kleine vlekjes. Maar dat is mijn eigen voorkeur.

Terug
Bovenaan