[Jacco] Sd.Kfz. 250/1 `Neu` [Update 2 April]

Re: [Jacco] Sd.Kfz. 250/1 `Neu` [Update 21-03]

Bedankt heren!
Idd zijn dit geweldige voertuigen. Ook mooi om te bouwen.
Uiteraard wordt de 250 lekker `afgeragt`.
Wederom probeer ik de 250 op een vignette te plaatsen, in een aanvals setting

Greetz Jacco

Leuk idee, beetje actie is altijd leuk om naar te kijken, geeft meer beleving.

Succes, ik haak af, maar blijf je volgen ;)
Grt

Ben benieuwd,

Vind dit wel een mooi ding. Qua eenheden kun je kiezen uit Pz Lehr Div, 21 Pz Div en 12 SS Pz Div. Van 12 SS zijn foto's bekend van Sdkfz 250/1 Ausf B in Normandie.

Hallo luitjes,

Om toch te laten zien dat ik hier nog mee bezig ben.
Een moeizame update!
Beetje met de figuren aan het klooien geweest om al een beetje een idee te krijgen.

Greetz Jacco

He Jacco, moeilijk of niet, dip of niet, het idee is erg leuk, uitvoering ook, met je creativiteit zit het goed, geniet daar vooral van en de rest komt vanzelf. Haast je vooral niet, het hoeft niet, het mag en je maakt er vast weer een mooi "Jaccootje" van ;)

Je gaat goed, Jacco!
Figuren geven een levenig effekt aan het geheel zonder dat het groot wordt.
Pose van de achterste figuur even aanpassen. De voet op de schuine plaat is niet echt logisch. Als er kracht op wordt gezet, is de kans groot deze weg glijdt en de metalen rand een notenkraker wordt... :oei:
Beter is om deze op de rand te zetten.

EricReist

Lid van de TWENOT
Mooie en levendige opzet! Maakt een voertuig ook meteen veel fraaier...

Zou je de MG schutter iets naar rechts kunnen laten schieten ipv recht naar voren? Dan duiken de anderen ook aan de 'luwe' zijde over de rand, en is niet alles naar voren gericht.

Eric

Bedankt voor de reacties,

Wat betreft de figuren, die blijven zo.
Ik snap wat je bedoeld Ron, er komt denk ik een haak aan de 250, waar hij met zijn hak op steunt.
Eric, helaas is het niet mogelijk om de schutter wat meer naar rechts te richten(bankje zit in de weg) Moet er anders teveel aan veranderen.
En dat niveau van figuren aanpassen heb ik nog niet.

@John, welke foto.....Ken er zoveel van zo`n scene :D

Greetz Jacco

Bovenaan