Italy

Matthijs Somford

Lid van de TWENOT
Na een tijdje stil te hebben gezeten heb ik het weer opgepakt. Ik moet zeggen dat het wat stroef begint, maar het komt wel weer terug.

Een beetje meer zonlicht zou overigens hebben geholpen voor de foto's...

Matthijs

2007_0527(002).JPG

2007_0527(003).JPG

2007_0527(006).JPG

2007_0610(013).JPG

2007_0610(014).JPG

2007_0610(015).JPG

Ik kan ze wel gewoon zien. Op de foto lijkt je palmboom te glimmen. Misschien kan je daar nog wat matte lak overheen doen. Ik vind je pea-pattern nog niet zo geslaagd. Het is veel moeilijker te schilderen dan je zou denken (trust me, I know 😕 ) Kijk eens heel rustig hoe het is opgebouwd:
SSdot44F.jpg
2007_0610(013).JPG

bron

Ik ben ook dol op de ' erwt' .
342523.jpg

Als je de smaak eenmaal te pakken hebt, en je
weet hoe het ineen zit, kan je er veel plezier aan beleven.
In mijn geval was dit een typisch geval van doorslaan,
het figuur klopt niet.
Groeten,
René

als je je nooit aangemeld hebt op msn krijg je ook problemen met het kijken van de afbeeldingen.

groeten maarten

Maarten Weers zei:
als je je nooit aangemeld hebt op msn krijg je ook problemen met het kijken van de afbeeldingen.

Daar heb ik mijn twijfels over. In dat geval zou MSN ip-adressen moeten onthouden om je toegang te geven tot foto's. Lijkt me een beetje omslachtig... Klik anders een op mijn banner. Ben benieuwd of je op de site zelf ook problemen hebt.

Nog een MSN plaatje als test (en om toch een beetje on topic te blijven 😉 ) Mijn beste poging to nu toe......
HJ%20Panther%20Dio%20(269).JPG

Als ik zo kijk dan is het (mi) voornamelijk de kleur van het beige wat meer roze moet zijn.
Of vinden jullie dat ik er met de vlakverdeling ook naast zit?

Overigens vind ik dit, op de splinter camo na, het lastigste patroon.

Op naar de volgende.

Matthijs

PS: De palm staat in het mat nu...

Als je het motief door je oogharen bekijkt, zweemt het naar roze.
Er zijn er ook een paar die volgens mij meer lichtbruin lijken op een afstand.
Gebruik zelf mintgroen en roze, zwart en aubergineachtige kleur voor de basis. Meestal nog een licht roze filter erover.
Gr
René

Terug
Bovenaan