Italeri No 252 M110

Leuk dat je er bij bent en je keuze is reuze 👍

Ik heb een set werkende tracks van AFVclub over, reeds in elkaar gezet.
Of de originele dropveters uit de kit waar ik mee bezig ben (soepel en goed detail).
Beide zijn de T132 E1 tracks.

Als je een set wil hebben stuur ik die gratis op 🙂

Bouw-ze Bert, dit is de manier om er weer in te komen, en eerlijkheidshalve moet ik bekennen deze stijl dozen van italeri erg fraai te vinden, geen poespas, maar wel lekker aanwezig tegenover het "saaie" wit van tamiya

Ik had het idee dat deze te nieuw is, maar nee: uitgekomen in 1989, dus die mag nog precies meedoen 🙂

Ook een mooie kit van Italeri, bied ook weer veel leuke mogelijkheden.
Veel bouwplezier Bert.
Die upgrade kit van Verlinden kwam bij ook laatst tevoorschijn, uit de nog 30 verhuisdozen aan modelbouw-spul 🙈.
Mvg
Hans

Ik had het idee dat deze te nieuw is, maar nee: uitgekomen in 1989, dus die mag nog precies meedoen 🙂
Ik had dat even gechecked .Ik heb een stuk of 8 totaal van de Italeri M107 , M110 en M110A2 , die laatste ook van Revell .Als dit niet goed was had ik nog een schietbuis van de M107 , die kit was er een jaartje eerder .
Zou ook nog de M578 ombouw van Verlinden kunnen gebruiken maar dat wordt krap voor mij denk ik

een paar inspiratie foto's .Doel is de Barrylambda te bouwen .De Van Raamsdonk Daf YA328 heb ik al gemarkeerd als mogelijke volgwagen .Meestal waren dit artillerietrekkers maar soms werd een cargo ingezet als vervanger. Vrijdag kan ik starten ,hobbyplek ondergaat nog even een verbouwing

Een welkom plaatjes-aperitief Bert, ik toost op een plezierige bouw

Ik heb een smakelijke stapel walk around plaatjes (en PDF's) op de PC, interesse ?

Het idee is bouwen zoals je vroeger deed, voor de lol zonder al te veel poespas 🙂

Daar staan we met z'n allen bij elke kit wel een beetje van te kijken denk ik.
De Italeri StuG IV heeft 3 gietramen die niet overvol zijn.
De Mini Art StuG III heeft 378 gietraampjes en als je die bij elkaar telt kom je op ongeveer 8 gietramen uit ter grootte van die van Italeri en die zijn nog veel voller.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ons leven is er sinds de jaren 80 niet makkelijker op geworden …..

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan