"Is he starting?"

modelbouw_19-11-2005_092.jpg

modelbouw_19-11-2005_091.jpg

modelbouw_19-11-2005-_086.jpg

Dom,
Inderdaad een superdio!
Maareh....om nou de post van Eric over te nemen..... 🙂 🙂
Ik denk dat je een klein foutje gemaakt hebt, post 'm even opnieuw, dan kan Rob dit verwijderen 😉
Jan 😀

Heej Eric,

Leuke setting van je kubel! Vind dat je goed je best gedaan hebt op de modder, ik hou wel van modder op voertuigen 😉

Toch mist er naar mijn mening wat kleurverschil of diepte in je model, ik weet niet precies waar het aan ligt, maar het ziet er een beetje vlakjes uit. De modder heeft dezelfde kleur als de kubel, dat kan een van de oorzaken zijn? Verder lijkt je kubel olive drab, maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen.

Gewoon wat puntjes die mij opvielen.

Ga je er verder nog een ondergrondje onder maken?

Groeten,
Bouke

Sorry Eric, vergeet ik helemaal op jouw kübel te reageren 😳
Ziet er mooi uit, maar een paar puntjes vallen me op...
1 de modder ziet er wat vreemd en onnatuurlijk uit. Het zit maar aan een kant van de wielen, en houdt op bij de rand van de deur.
2 de ruitenwissers corresponderen niet met het schone gedeelte van de ruit 😉
verdere wheatering vind ik erg mooi gedaan zo, en je figuren zien er ook weer goed uit 😉
Jan 😀

hoi jan als je goed kijkt stopt de modder niet bij de deuren maar eronder een stukje mijn idee was eigenlijk om hem in een plas / modder te zetten en dat hij daar middenin pech heeft gekregen daarom maar aan een kant die modder .
* klopt van de ruit moet ik nog even bijwerken en nog wat chippen hier en daar .!!

Terug
Bovenaan