Ik kan geen (voorbeeld) foto's plaatsen bij mijn berichten?

Peter van Iren

Lid van de TWENOT
Ik kan geen (voorbeeld) foto's plaatsen bij mijn berichten? Er komt een streep door de naam van de foto te staan, en hij wordt dus niet geplaatst. Wilde 2 foto's laten zien ter verduidelijking van de verschillen tussen een leopard 1 berging en genie.

Henry Klom

Lid van de TWENOT
Beste Peter, heb je de onderstaande knop gebruikt voor het toevoegen van plaatjes?

invoegen.jpg
Zo ja en toch nog problemen dan kan het aan het onderstaande liggen;

Let op: Afbeeldingen worden door het forum verkleind naar 1024 pixels groot (langs de lange zijde van de afbeelding) als ze groter dan dat zijn. Per bericht kun je maximaal tien bijlages doen, en die mogen niet groter zijn dan 512 kilobyte per stuk.

Peter van Iren

Lid van de TWENOT
Beste Peter, heb je de onderstaande knop gebruikt voor het toevoegen van plaatjes?

Bekijk bijlage 4043
Zo ja en toch nog problemen dan kan het aan het onderstaande liggen;

Let op: Afbeeldingen worden door het forum verkleind naar 1024 pixels groot (langs de lange zijde van de afbeelding) als ze groter dan dat zijn. Per bericht kun je maximaal tien bijlages doen, en die mogen niet groter zijn dan 512 kilobyte per stuk.

Opgelost. Bedankt. De verwarring kwam doordat onder een bericht ook een paperclip staat met 'voeg bestand toe' Dat gebruikte ik om de foto toe te voegen.

Bovenaan