IDF M-38 klaar

Ola,

Dit word mijn versie van een IDF M-38.
Het is de AFV M-38 uit de doos met wat scratch, PE, en resin.
Moet nog wel het een en ander aan doen maar begint ergens op te lijken.

M38-5.jpg

M38-4.jpg

M38-2.jpg

M38-1.jpg

Gr,

Jan-Willem

Ik heb er eindelijk wat kleur op gekregen.
Ik heb Lifecolor's UA 020 Israeli Sandgrey 61-73 gebruikt voor de basis en ik ga Verlinden dry transvers gebruiken voor de registratie nummers.
Zodra dat klaar is kan er een laag clear over en kan het verweren beginnen.

M38A14.jpg

M38A13.jpg

M38A12.jpg

M38A11.jpg

M38A15.jpg

Bedankt voor het kijken

Jan-Willem

Heb haar dan eindelijk maar eens af gemaakt.
Heb er een beetje stof overheen gedaan en wat uitrusting erbij gedaan.

m386.jpg

m385.jpg

m384.jpg

m382.jpg

m381.jpg

m38.jpg

Was wel een mooi projectje om me bezig te houden. De AFV M-38 gaat heel lekket inelkaar en ga er zeker nog eens een maken.

Jan-Willem

is het normaal dat er op IDF voertuigen een AK ligt? ik heb een supersherman liggen, en daar wil ik wat leuks mee gaan doen (grote zandbak ofzo), en ik wil er meer op als een uzi en wat bepakking, een AK lijkt me wel wat.

weet jij toevallig waar je IDF mannetjes kunt vinden van rond 1975-80? ik wil er namelijk een dienstplichtige militair bij zetten.

Timo

je zag her en der wel wat Israelies met AK-47's rond lopen en ze haden er een heleboel buitgemaakt tijdens de oorlogen. dus je kunt er altijd ergens eentje bij doen. want berteft de figuren, dat is altijd een beetje lastig. Warior heeft nu een setje IDF soldaten voor in een M38 maar die zou je kunne proberen?

Hoop dat je er wat aan hebt.

Jan-Willem

Hey Gozer!!

Hij ziet er weer kinky uit 🙂
maar waren ze niet meestal zonder de raampjes er op!!???
Ik heb er ook 1 en ik heb er een verkennings versie van gemaakt zonder vooruit dan met .30 er op.

Gr Nick.

De meetse foto's die ik van de M38 heb zijn ook zonder raam maar ze zijn er wel met de ramen er nog op.
Plus ik had deze al een jaar geleden half gebouwd en toen had ik zeer al aan geplakt dus heb ik ze er ook maar op gehouden.

Terug
Bovenaan