Hummer .Part Two.update 08-05.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Na de eerste hummer afgelopen pasen alleen lovende kritieken 🙂 🙂 ,dus gaan we verder met een tweede model.deze keer van Academy,vorige was Italeri en de volgende word een Tamiya 😛 ,werk dus van slecht naar goed[kitwise that is].heb voor Dom maar wat stof op de ruiten gespoten 😉 .moet over de gehele kit nog het een en ander aan gebeuren,vooral nog de modder[lijkt heel grof op de foto's,maar is een stuk minder ''live'']en de pigmenten die erop komen zwakken het geheel nog wat af .ik ga er later nog een tensocrom A.S.A set op los laten en wat Mig filters.eens kijken hoe dat spul het doet .
zoder lading:
IMG_2975.jpg

en hopsakee met lading:

IMG_2976.jpg

IMG_2977.jpg

IMG_2979.jpg

IMG_2980.jpg

IMG_2981.jpg

Zo,zonder vogelpoep op het dak dit keer 🙄 🙂 🙂

groeten jeroen,.

Je moeder is wel okee zo.Grof valt wel mee. Ik heb die dingen live mogen aanschouwen en als je dat zag 😱
Ik vind alleen die roodbruinachtige laag over de auto niet zo mooi. Dat had je op de vorie ook. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen (misschien iemand anders?). Je had dat ook op de vorige hummer zitten.

woeh

die modder...

niet goed man

veel te grof

ik werk al een hele tijd met modder maar ik moet al een hele moeite doen om het zo grof te krijgen

wat gebruik je voor de modder ?? dit lijkt wel 1/1 😕

verder ziet deze er veel beter uit dan je vorige

de kleurtjes van de barrels zijn leuk, zorg er enkel niet voor dat het te gemaakt lijkt, hij rijdt niet naar een kermisatractie 😉

dus behalve de modder best ok deze !!!

cheers
Dom 😉

Robert Muller zei:
Je moeder is wel okee zo.Grof valt wel mee. Ik heb die dingen live mogen aanschouwen en als je dat zag 😱
Huh? 😉 Waar heb je het over Robert? 🙄

Jeroen,

Die Hummert ziet er netjes uit. De modder is een beetje vreemd om te zien, want ik zie alleen de dikke, aangekoekte stukken. Er zit geen overgang in. Misschien dat je met wat washes een overgang zou kunnen maken. En dan met wat pigmenten de laatste hand er aan leggen. De wielen kunnen dat zeker gebruiken, want die zijn er schoon zo.
De olievaten voegen een mooi, kleurrijk contrast toe!

Cheers, MartinD

Ik zal het doorgeven aan haar Robert 🙂 🙂 🙂
de modder, is zand wat ik gezeefd heb tot het misselijk was,met een heeeeeeeeeel fijn zeefje??,pigmenten erop hebben het al afgezakt,het Mig filter is nu aan het werk op de motorkap,morgen een foto ervan 😉 de tensocrom oil ziet er idd uit als olie op de vaten,dat scheelt weer 🙄 😀

groeten jeroen,.

Een afdekzeil/kleed toegevoegd op dak en wat meer stowage in de bak.
Mig filter zie ik niet echt verschil mee op de motorkap maar misschien moet het een egale kleur zijn waar die overheen moet en dat was niet echt het geval met deze.op een ander model maar proberen dan. 😛
IMG_2984.jpg

IMG_2985.jpg

groeten jeroen,.

Kleed zelf gemaakt of hoort die bij de kit?

Ik vind de kleuren van de tonnen wat onrealistisch, want dat verwacht je eerder bij een giffabriek. Ze zijn wel mooi vervuild.

Succes!

Gr, Johanna

Martin Dogger zei:
Robert Muller zei:
Huh? 😉 Waar heb je het over Robert? 🙄

Cheers, MartinD

Whahaha!! 😳 😳
Modder bedoel ik uiteraad!
Oh wat een typfoutje al niet kan doen he. Ik zat veel teveel met me kop bij moederdag al 😀 😀 😀

Johanna, die tonnen vallen mee. Het zijn tonnen waar vanallerlei middeltjes in kan zitten (chemisch en niet chemisch). Die kleuren kloppen opzich wel. Als je gaaf kijken op kazernes kom je ook wel tonnen tegen die fel blauw zijn bijv 😉

Ok, Robert, ik vond ze een beetje onrealistisch en zo vaak kom ik niet op een kazerne, maar zal een volgende keer eens goed om me heen kijken 😉

Het is niet alleen op kazernes zo hoor Johanna 😉 Als je langs een AKZO bijv. rijd zie je ze ook wel eens staan of bij sommgie tankstations etc. Grote industrie. Maar goed er kan vanalles in zitten. Op kazernes kom je ze hoofdzakelijk tegen voor vloeistoffen zoals smeerolie,motorolie, diesel etc 😉 En ja, dat kan soms best vervoert kunnen worden (mits de tonnen leeg zijn 😀 ) door een Hummer 🙂

Ik vind juist de riempjes om de zeilen (ofzo) wat onrealistisch. Die riempjes zijn meestal groenkleurig of zwart. Rood word zoveel mogelijk ontwijkt op voertuigen. Eigelijk het enigste rood dat je ziet zijn de smeerpunten op wielen. Op de IDF naar want die hebben wel veel rode punten op voertuigen. (kijk bijv. eens naar een M88 in dienst van de IDF 😀)

Terug
Bovenaan