Ik denk, met de beschikbare referentie foto's, dat er een behoorlijke verbouwing nodig is om dit helemaal goed te krijgen. Normaal camoufleer je veel met de romp. Ik ga het nu zo aanpassen, dat wat je ziet goed oogt (uiteindelijk komt hij op een ondergrond, zoals ik al heb aangegeven).
Ik had voor de draagarmen een diameter van net iets minder dan 1 mm nodig. Uiteindelijk had ik nog een onderdeel (het breekijzer uit deze kit), wat ik hiervoor kon gebruiken. Buigen van plastic is moeilijk, ik heb ervoor gekozen om rondom extra thin lijm aan te brengen, even laten intrekken en herhalen. Vervolgen voorzichtig buigen. Bij de 2e ging dit bijna mis, maar met de lijm kun je hem meteen weer repareren:

Vervolgens de armen op de voorbereide positie aanbrengen. Voor het scharnier aan de wielzijde heb ik de 'oude' arm hergebruikt, evenals voor de platen met aanslagrubbers:

De steunen voor de aanslagrubbers aan het chassis heb ik uit styreen gemaakt, deze missen compleet. De hele constructie van het chassis komt niet overeen met de foto's, maar dit deel ziet er nu behoorlijk uit als in het echie.

Onderaanzicht, het verschil tussen de kit en aangepast spreekt voor zich.

Enkele zaken vragen nog om plamuur, maar naar mijn idee lijkt het er zo heel aardig op.

Graag jullie aanvullingen, als je iets mist of...
Nog een vraag voor de verffase: naar mijn idee veegt zo'n explosie veel 'schoon', maar blijft de verf op de meeste vlakken intact (ik heb even gesnuffeld op internet). Dus niet persé een bak met roest en roet. Mogelijk wel een beetje op de rand waar de kist en het spatbord hebben gezeten. Wat is jullie idee?
Ik weet niet of ik het ga redden om hier volgende week mee verder te gaan, maar tot zo ver heb ik genoten van de klus (ondanks een vastloper). Ik kan weer naar de afwerkfase en hoop hem een plaatsje te geven bij de complete modellen.