- Interesses
- Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
- Schalen
- 1:35
Hoe kan ik een posting verwijderen als ik achteraf ontdek dat ik tóch niets zinnigs te melden had?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
goed gevonden... nu zie ik het ook. Ik vraag me af hoe nuttig dat is.... een eerste post is een start van 'iets' en waarom zou iemand juistdit bericht van mijn hand (of bij andere berichten van mijn in een draadje) komt geen knop voor VERWIJDEREN maar in openingsberichten van een draadje staat ie wel!
Ik heb je meteen omhoog gestemd 🤷🏻♂️rechts pijltjes op en neer
Dit bericht had ik over het hoofd gezien, anders had ik het al eerder opgelost … Wat er aan de hand was, is dat ik de optie „Eigen onderwerpen verwijderen” en „Eigen berichten verwijderen” door elkaar haalde, en die eerste aangezet had in plaats van de tweede 😕 Nu ik dat foutje (met dank aan Arne) rechtgezet heb, kun je wél je eigen berichten verwijderen —als je TWENOT-lid bent — maar niet meer je onderwerpen. Zoals boven gezegd blijft het wel altijd mogelijk voor een beheerder of moderator om je verwijderde berichten te lezen en eventueel weer terug te zetten, als ze vinden dat je het onterecht verwijderd hebt.goed gevonden... nu zie ik het ook. Ik vraag me af hoe nuttig dat is.... een eerste post is een start van 'iets' en waarom zou iemand juist
die opening dan weer weghalen ?
In ernstige gevallen (bij duidelijke overtreding der regels of een dreigende opstand der leden) zal dat van hogerhand al gebeuren toch ?
Juist een zinloze, overbodige, per vergissing of dubbel geplaatste post IN een topic kunnen verwijderen lijkt me wenselijk, maar
als dat niet kan zal ik daar zeker niet rouwig om zijn hoor.
Misschien kan het wel maar is er een goed argument om het niet in te stellen ?