Hoe verwijder ik een bericht?

Arne Ρоirοt

Penningmeester
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Nederlandse pantservoertuigen, van oud tot jong
Schalen
  1. 1:35
Hoe kan ik een posting verwijderen als ik achteraf ontdek dat ik tóch niets zinnigs te melden had?

Laatst bewerkt door een moderator:
Door de beheerders erop te attenderen met de knop Rapporteer linksonder het bericht.

Voor TWENOT-leden heb ik wel net de optie aangezet om je eigen berichten te kunnen verwijderen. Ik dacht dat dat al aanstond, maar nu ik ernaar kijk¹ blijkt dat niet zo te zijn. TWENOT-leden hebben nu dus een Verwijder-knopje onder hun eigen berichten staan. Let wel dat je bericht nog altijd zichtbaar zal zijn voor beheerders en moderators, en die kunnen het verwijderen ook terugdraaien als ze vinden dat dat nodig is.

¹ Als beheerder kan ik elk bericht verwijderen, dus het is voor mij niet in één oogopslag duidelijk of gewone gebruikers dat ook kunnen.

Bij dít bericht van mijn hand (of bij mijn andere berichten in een draadje) komt geen knop voor VERWIJDEREN
maar in openingsberichten van een draadje staat ie wel!
1704410918942.png
Dus zal ik dan de RAPPORTEER-functie gaan gebruiken. Dank voor de oplossing.

Ik weet trouwens niet WAT er nog meer is aangezet, maar ineens (?) zie ik rechts pijltjes op en neer, en de mogelijkheid om een reactie van iemand anders omhoog of omlaag te stemmen als meer of minder bruikbare oplossing voor een probleem.
en daarna kan ik sorteren op het aantal ontvangen stemmen.
Leuk en nuttig bij problemen.

Laatst bewerkt:
dit bericht van mijn hand (of bij andere berichten van mijn in een draadje) komt geen knop voor VERWIJDEREN maar in openingsberichten van een draadje staat ie wel!
goed gevonden... nu zie ik het ook. Ik vraag me af hoe nuttig dat is.... een eerste post is een start van 'iets' en waarom zou iemand juist
die opening dan weer weghalen ?
In ernstige gevallen (bij duidelijke overtreding der regels of een dreigende opstand der leden) zal dat van hogerhand al gebeuren toch ?

Juist een zinloze, overbodige, per vergissing of dubbel geplaatste post IN een topic kunnen verwijderen lijkt me wenselijk, maar
als dat niet kan zal ik daar zeker niet rouwig om zijn hoor.

Misschien kan het wel maar is er een goed argument om het niet in te stellen ?

goed gevonden... nu zie ik het ook. Ik vraag me af hoe nuttig dat is.... een eerste post is een start van 'iets' en waarom zou iemand juist
die opening dan weer weghalen ?
In ernstige gevallen (bij duidelijke overtreding der regels of een dreigende opstand der leden) zal dat van hogerhand al gebeuren toch ?

Juist een zinloze, overbodige, per vergissing of dubbel geplaatste post IN een topic kunnen verwijderen lijkt me wenselijk, maar
als dat niet kan zal ik daar zeker niet rouwig om zijn hoor.

Misschien kan het wel maar is er een goed argument om het niet in te stellen ?
Dit bericht had ik over het hoofd gezien, anders had ik het al eerder opgelost … Wat er aan de hand was, is dat ik de optie „Eigen onderwerpen verwijderen” en „Eigen berichten verwijderen” door elkaar haalde, en die eerste aangezet had in plaats van de tweede 😕 Nu ik dat foutje (met dank aan Arne) rechtgezet heb, kun je wél je eigen berichten verwijderen —als je TWENOT-lid bent — maar niet meer je onderwerpen. Zoals boven gezegd blijft het wel altijd mogelijk voor een beheerder of moderator om je verwijderde berichten te lezen en eventueel weer terug te zetten, als ze vinden dat je het onterecht verwijderd hebt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan