Hetzer

Oscar Becker

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2
Schalen
  1. 1:35
Deze leek mij geschikt om eens een hard-line camo te maken. Voor de eerste keer. Zoveel mogelijk onderdelen eraf gelaten zodat het makkelijker afplakken was. Alle kleuren zijn van boven naar onder donkerder gespoten en ook zijn de vlakken onderling door kleurvariatie beter te onderscheiden. Het resultaat viel mij niet tegen. Ik hoef niets bij te werken

Hetzer008.jpg

Hetzer005.jpg

Hetzer002.jpg

Morgen weer verder met de schurtzen etc.

Groet
Oscar

Nice,

Waarmee had je hem afgeplakt??

Frank 😉

Hi Oscar,

Mooi gedaan ja, inderdaad de vraag of je de achterzijde nog onder handen neemt, dan oogt de camouflage ook evenwichtiger. Ben iig naar het eindresultaat. Succes!

Grtn

Vincent

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik was eerlijk gezegd van plan de achterkant niet van camo te voorzien. Op het vlak met de toegang en motor luiken zie je al een vervaging van de camo (behoudens op een luik) en dat wilde ik doorzetten op de achterkant. Daar komt ook nog de uitlaat, andere zaken en vuiligheid. Maar goed gezien jullie reactie kijk ik dat nog even aan. Alles is afgeplakt met removable tape van Stokvis. Ik denk bij de betere doe het zelf zaken wel verkrijgbaar, aannemers gebruiken het omdat je het langere tijd kan laten zitten en geen residu achter laat. Is een beetje rubberachtig en plakt niet al te hard. Maar het is dus vooral van belang om altijd van de tape af te spuiten.

Het is een oude Dragon kit met een update setje

Op dit moment zijn de schurtzen ook van camo voorzien. Ik denk nog even na over de werkvolgorde.

groetjes
Oscar

Thanks voor de tape tip. Heb een 38 T flakpanzer liggen die ik misschien van splittercamo wil voorzien.

Wat betreft de camo zou ik hem gewoon doorzetten op de achterkant. Ben benieuwd naar het vervolg.

Gr. Frank 😉

Hej Oscar, nice Hetzer, strakke paintjob !!

afgeplakt groetje 😀
Peter

Oscar Becker zei:
Alles is afgeplakt met removable tape van Stokvis. Ik denk bij de betere doe het zelf zaken wel verkrijgbaar .Oscar

Ook lezen in plaats van plaatjes kijken 🤣 en als je dikke randen krijg dan spuit je toch te dik of op de foute manier.

Maar een strak stukje spuitwerk Oscar

Terug
Bovenaan