Hendrik Van De Slijke: Revell Char B1 Bis: Stopgezet

Hallo bouwvrienden!

Ik ga het er ook eens op wagen met een kleine kit (misschien gooi ik er nog een model bij hoor ;), ééntje op 1/35 dan).
Mijn keuze is op dit gevallen:

Daarvan maak ik dus de achterste.
Zo snel mogelijk een fotootje...

Groetjes,
Hendrik

Eindelijk eens tijd om de (al oude) foto's erop te zetten. Ik heb hem inmiddels helemaal afgebouwd. Leuke kit maar de tracks zijn echt een minpunt.
Dit weekend gaat de primmer er op. Kijk al uit om het ventje te schilderen eigenlijk :).

Groetjes,
Hendrik

Recentere foto's zo snel mogelijk.

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
Ah jeugdsentiment, ik vond hem toch leuker toen die nog in 3 kleuren plastic geleverd werd :( :huh: :) .

Ga je ook de meegeleverde ondergrond gebruiken?

Bruce

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Zeker jeugdsentiment :)
Ik heb veel van die matchboxkitjes gebouwd toen ik een jaar of 10 was, af en toe kom je ze nog wel eens tegen.....
De tracks zijn inderdaad minder Hendrik :( Verder blijven het leuke kitjes in deze schaal. Zit het ondergrondje er überhaupt nog wel bij?
Jan :D

Johannes Haspels

Lid van de TWENOT
Ik kan t bakkie inderdaad nog herinneren in onder andere een OD-kleurtje. Heerlijk setje kits is deze absoluut. Good luck Hendrik.

groet frank

Ha, eindelijk even tijd om een paar fotootjes te schieten.
Door de examens sta ik nog niet bijster ver maar daar gaat volgende week (als ik gedaan heb) verandering in komen.

Het boompje is gemaakt van koperdraad en is daarna ingewreven met een papje van voegmiddel, houtlijm en water. Ben wel zo dom geweest van die boom al vast te zetten in de ondergrond maar daar vinden we wel iets op...

Comments?

Groeten,
Hendrik

Hoi Hendrik,

goeie foto's, al lijkt het op de eerste (van de laatste serie) alsof die tankman denkt: "amaai, wa groei da nou uit men tankske?" ;)

Wordt wel wat denk ik, knap schilderwerk op zo'n klein menneke!

Ben benieuwd naar het vervolg!

Groet,

Kanne

Ik vrees dat ik de mijne zal moeten stilleggen... De komende weken heb ik totaal geen tijd meer om aan de Char verder te werken. Ik toon hem dan wel eens in het fotoalbum als ik hem ooit eens afwerk.

Succes aan alle anderen!
Hendrik

Bovenaan