Heb ik twee accounts? (en hoe vind ik mijn gebruikersnaam?)

Arne Poirot

Lid van de TWENOT
Ik heb al jaren een Twenot account en dat werkt bij het inloggen bij het forum,
maar er wordt me op Twenot.nl gevraagd apart in te loggen voor de Gallery / fotoalbums.

Daar wordt een gebruikersnaam + wachtwoord gevraagd.
Mijn mailadres + wachtwoord van het forum werken niet, en ik heb geen idee wat mijn gebruikersnaam is (als het niet mijn mailadres is)

Na klikken op HERSTEL WACHTWOORD, moet ik ook mijn gebruikersnaam opgeven ... geen idee dus. 🙁
Als ik daar mijn mailadres invul en kies voor 'opnieuw instellen', zegt ie dat er een bericht is verstuurd, maar er komt niets binnen.
Dat schiet dus allemaal niet op.

Hoe log ik in op TWENOT.nl voor de Galery?

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
TWENOT.nl is niet TWENOT-forums.nl — inderdaad, verwarrend, en ik snap ook niet waarom de forums niet gewoon „onder” TWENOT.nl ondergebracht zijn …

Maar je hoeft daar niet in te loggen: je kunt gewoon de foto’s bekijken als je geen account hebt (en dus ook niet ingelogd bent). Als je geen foto ziet, maar wel een naam, dan kun je er toch gewoon op klikken om de foto te zien. Alleen de miniaturen werken niet, de hele foto’s wel.

Henry Klom

Lid van de TWENOT
Maar dan is een GALLERY met drie series wel wat aan de magere kant

Ben ik helemaal met je eens. Slechts 3 kleine fotoseries is de Twenot onwaardig. Dat viel me al eerder op en ik heb heb het een en ander al klaar staan als aanvulling.
zie;

Als het goed is dan zou Kees die moeten kunnen toevoegen....alleen Kees is onbereikbaar.

Bovenaan