Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als basisvorm is t niet gek bedacht, veel figuren knappen erg op van een paar handjes die vasthouden in plaats van zweven, en icm een knap hoofdje heb je een figuur die er al stukken beter uit ziet!
Hij heeft gereageerd dat hij aan het nadenken is voor een "serie" product oplossing.
Maar vermoedelijk zijn de Migs en AK's van de wereld ook al wakker geschud...
Ik vind dit een geweldig idee!
Vele duizenden mensen ergeren zich al decennia aan zwevende handjes en dan ineens bedenkt iemand deze heel erg voor de hand liggende één voudige oplossing. 😃 👍
Ik hoop dat de bedenker hier iets aan over gaat houden voordat de Migs en AK's van deze wereld er een peperdure en waarschijnlijk nét niet goed werkende kopie van produceren.
Zo nieuw is dit niet jongens, ik doe dit al jaren omdat ik geen handen kan sculpen.
Had het me maar gevraagd. 😉
Ik heb geen recente foto's paraat maar dit is mijn werkwijze zowel voor 1/35 en 1/16.
Ik neem een hand van bestaand figuur.
Maak daar een tweedelige siliconenrubber (o.i.d.) mal van.
Vul de afzonderlijke delen van de mal met milliput of andere putty's.
Wacht tot de putty "lederhard" is (niet volledig uitgehard maar buigbaar).
Vorm de hand in de gewenste stand..
Daarna naden verwijderen en schilderen.
Een kind kan de was doen!
Plastic figures never seem to have a grip on anything they carry, but you can replace them with hands that grip objects tightly and look more natural without being an expert sculptor. These "punch and die" stamp sets allow you to stamp out hand forms from epoxy putty that can then be placed on...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.