Hallo allemaal..

Interesses
Vooral modern, heb veel IDF, wat US, NL, DE, GB en SU modellen klaar staan om te bouwen.
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
9 lAV's van Esci, Italeri en Trumpeteer
Mijn naam is Bert, ik wordt in maart 60, werk en woon in de kop van NHolland. Ik zit al online vanaf de late jaren 90, mijn nick was altijd Vlekkenbertje, vanwege de Dalmatiërs die ik destijds had, anders werd je Bertnrzoveel... Veel gedaan aan online Catannen, nog moderator geweest op het forum bij Wannagame, films gedownload en van ondertiteling voorzien en weer geupload.. maar dat is tegenwoordig een linke sport dus mee gestopt.
Na 35-40 jaar niets te hebben gedaan aan deze hobby, ben ik dit jaar weer begonnen. Heb vroeger van alles gebouwd, begonnen als schooljongen met Airfix 1:72 vliegdingesjes en daarna van alles gebouwd. Tanks, auto's, schepen, in andere schalen.. en overgestapt naar houtbouw: Zwarte Zee, Smit Rotterdam en Wasa van Billingboats. En nu vooral modern militair in 1:35. Moet zeggen dat er een hele wereld is opengegaan, al die producten die je nu kunt kopen voor wheathering prachtig gewoon. En volop aan het lezen geweest op het internet, en filmpjes op Youtube.
En uiteindelijk ook op dit forum terecht gekomen, en van één van de leden diverse kits ovegenomen. En daarbij zat een kit met een leuke bouwbeschrijving, in stap 5 zijn alle onderdelen hetzelfde genummerd... gelukkig geen al te ingewikkelde kit...

Hoop nog veel kits te bouwen, en hier veel te lezen, kom nog elke dag nieuwe tips tegen..

Groeten, Bert

Bijlagen

• step 5.jpg
    step 5.jpg
    58 KB · Weergaven: 32
Interesses
Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
Schalen
Nu bezig met
Bergepanther
Welkom Bert, vanuit het uiterste puntje van NH :)

Peter van Dijk

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
Nu bezig met
1:35 Romfell AC
Hoi Bert, welkom bij de Twenot :)

Tja, heb je eenmaal plastic in je bloed hè ? ;)

Veel plezier hier en aan de plaktafel :+:

Groet,
Peter

Interesses
Vooral modern, heb veel IDF, wat US, NL, DE, GB en SU modellen klaar staan om te bouwen.
Schalen
Nu bezig met

Hans van Lookeren

Lid van de TWENOT
Interesses
Modelbouw US WW2
Schalen
  1. Echte voertuigen
  2. 1:35
Hallo Bert, welkom op dit forum. Maar er is meer. Er zijn in NHN diverse modelbouw clubs die (als het weer mag) regelmatig bij elkaar komen om lekker samen te gaan bouwen. Als groep in Noord Holland onder de Twenot is de Modelbouwgroep Noord Holland Noord. Zodra de Covid 19 beperkingen zijn opgeheven komen we weer maandelijks op een zaterdag middag bij elkaar in een gezellige (verwarmde) schuur bij de De Looosjeerboerderij in het buitengebied van Schagen. Over het algemeen zijn we met zo'n 6 tot 10 man. Via deze site zullen we aankondigen wanneer we weer bij elkaar komen. Je bent van harte welkom om met ons mee te doen. Kom t.z.t. eens langs om de sfeer te proeven. Als je langs komt stuur even een prive bericht naar mij of Timo de Porto (zie hier boven) zodat we er een tafel bij kunnen zetten.
Gr. Hans

116384996_10224146334032321_3448418891088479962_o.jpg

Jan van Harn

Lid van de TWENOT
Interesses
Britse Gemenebest WW2
Schalen
Nu bezig met
Fordson WOT 6 GS, Morris C8, Humber FWD ambulance, M10 Achilles
Welkom Bert,

Het is al eens eerder gezegd hier: modelbouw is een verslaving. Een gezonde dan wel. Gelukkig maar ook, want volgens mij is hier geen therapie voor om af te kicken.

Groeten, Jan

Interesses
legervoertuigen in het algemeen
Schalen
Nu bezig met
M4A3 sherman sandbag armor/M32 recovery sherman
welkom Bert net als Timo en Hans kom ik ook uit de kop tegen het Marsdiep aan en als het allemaal weer mag dan zal ik ook vast wel een keer aanwezig zijn in Schagen

Interesses
Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
Schalen
Nu bezig met
Bergepanther
Hoi Erik, we hebbem voor 2021 nog niet echt data vast gesteld, maar zodra we als modelbouwgroep Noord Holland Noord wat weten komt het hier op het forum ook. Eventueel is er een facebookpagina, maar das buiten mn comfortzone!

Interesses
legervoertuigen in het algemeen
Schalen
Nu bezig met
M4A3 sherman sandbag armor/M32 recovery sherman
idem dito :) we horen het wel:+:

Interesses
Schalen
Nu bezig met
Hoi allemaal, lijkt me wel leuk om dan een keer te komen kijken, dus zodra het weer kan en mag, en jullie het weer organiseren kom ik langs.

Bovenaan