Hürtgenwald 1944

Heren bedankt!
Nu nog de boompjes, waar ik ff de zin voor moet krijgen...
Intussen, als het gevecht (bijna) is afgelopen, komt de cavalerie... Dit had ik eerder moeten hebben (hoewel, er zit nog een M29C in de lijn...)
Alhoewel ik niet zo van FC Model ben wat kwaliteit betreft (of meer betrof...) lijkt hij tegenwoordig een andere printer te gebruiken.. Misschien is het wat...

Bagger😉

Prachtig gedaan Erik! Mooie details.

Als de rest net zo goed slaagt heb je weer een topper.

Heren Thx! 👍🏻👍🏻👍🏻

@ Roger e.a.: Kratje is weer een van de zelf gemaakte (naar origineel voorbeeld) net zoals decals op de. 45cal kist en of course de US decals (op de pukkel en de schop) en de Luckys. En allemaal leesbaar!! 🤓

Dio duurt zoals gezegd nog ff... Brain damage bij het maken van bomen...

Verder...

E

Mooi vuil gemaakt. Naar mijn smaak gereedschap achterop iets te veel één geworden met het voertuig en dan bedoel ik niet wat betreft kleur maar de overgangen van gereedschap naar achterwand lijkt wat te soft zo en zien er niet zo “er op bevestigd” meer uit. Verder prachtig met mooie details.

Goede modder met kluiten, hoe heb je dat zo gekregen? Een schep met een schoon handvat en stukje steel zou niet verkeerd zijn, vanwege heel recent gebruik, dat geeft wat meer contrast aan de achterkant, maar uiteindelijk komt het geheel in diorama waarbij de meeste van zulke kleine details wegvallen

Thx Heren!

@Walter: weet niet zo direkt wat je bedoelt... Maakt ook eigenlijk niet uit, want die kisten gaan er waarschijnlijk toch uit want er komt een brancard over het geheel waardoor men die details niet meer ziet.

@Timo: Modder is opgebouwd uit pigmenten van licht (droog) naar donker (nat) gemengt met zand/leem (ja, uit die omgeving en een snufje gips. Als dan niet met mat en/of glans lak gemengd voor de gewenste vochtigheids graad. Vwb de schep; als die recent zou zijn gebruikt, dan had ik em idd schoner gehouden maar ook ergens anders gelegd, als indicatie van recent gebruik dus. Aangezien dit een Weasel is, geconcipeerd voor slecht terrein, waarom zou die een schep gebruiken 🤔 Dus blijft die lekker op z'n plek, onder de drek🤘🏻😇😜

@Rob: idd altijd weer een uitdaging om de juiste balans te vinden tussen droge en natte modder (afhankelijk van de persoonlijke smaak natuurlijk 😇...)

Verder... Bomen planten... Of meer een bis aanplanten...

Grtz
Erik

Terug
Bovenaan