Gert ten Brink: 1/72 Airfix Jeep

Gert ten Brink

Lid van de TWENOT
Hallo,

Dit is de 1/72 Jeep van Airfix, met 2 figuurtjes van Millicast. Voor deze scene heb ik me laten inspireren door een foto van een buitgemaakte Jeep. Ik wil de foto niet namaken, maar toch gebruiken als inspiratie:

IltCDI.jpg


7DLRbK.jpg


yNDqeS.jpg


yr2MJr.jpg


S68Ufs.jpg


De Jeep is nog niet af. Door het maken van foto’s ben ik er achter gekomen dat er nog veel valt aan te passen en te verbeteren. Het geeft toch meteen een andere kijk op je model. Zoals lusjes voor het dak. Hier en daar wat vijlen schuren en plamuren.

Grtz, Gert.
 
Dank je Peter en Goof. Met een ondergrondje ben ik nog niet echt bezig geweest. Ik had een display case voor een 1/43 die cast auto gekocht. Ik dacht daar staat hij mooi stofvrij in. Maar daar verdwijnt hij in. Daar is hij gewoon te klein voor. Dus nog even verder zoeken naar een ondergrondje dat beter past.

Voor mijn gevoel is de bouw nu af. Ik heb wat laatste toevoegingen geplaatst, zoals een rekje achterop. Snel foto’s gemaakt om te zien wat er nog toegevoegd moet worden:
nKfwkq.jpg


QZ9PyX.jpg


En dan kan de eerste verf er op. Lekker groen jasje:

Y5e1sx.jpg


Groeten, Gert.
 
Ziet er interessant uit. Gezien je thema / model kun je ook zo meedoen op de groepsbouw in het Braille forum van M-l.

Gr Bas
 
Terug
Bovenaan