Af! German Pzkpfw II Africacorps Tamiya 1/35

Dit model is af!
Je hebt echt iets weten te maken van die (best) oude kit, Richard. Mooi verweerd, kleuren komen goed over, en hij past goed op / in de basis. Als je volgende keer weer zo gaat chippen, zou je een stukje spons kunnen proberen met heel weinig (olie-)verf. Dan worden de chips een stuk scherper en kleiner. 🍺
Alleen staan de foto's wel een aantal keer achter elkaar. 🤓

Ik heb de dubbele even verwijderd. Het waren gewoon dezelfde foto’s die twee keer in het bericht geplaatst waren.

Richard,

ik denk dat je foto's geen recht doen aan wat bouwt en laat zien.
Je modellen zien er goed uit, je figuren wat grof en je ondergrond in deze wat kaal.
Neemt niet weg dat ik je modellen erg knap gemaakt vind en mooi in de verf vind zitten.
Ik zou willen dat ik het zo kon. Bouw vooral door,

Groeten,
Rico

Richard,

ik denk dat je foto's geen recht doen aan wat bouwt en laat zien.
Je modellen zien er goed uit, je figuren wat grof en je ondergrond in deze wat kaal.
Neemt niet weg dat ik je modellen erg knap gemaakt vind en mooi in de verf vind zitten.
Ik zou willen dat ik het zo kon. Bouw vooral door,

Groeten,
Rico
Dankjewel Rico, heb al best wat gebouwd. Maar ook al veel weggegooid omdat het fout ging tijdens bijvoorbeeld wheateren en dergelijke. Maar we blijven maar gewoon wat door knutselen en aanprutsen

Je hebt echt iets weten te maken van die (best) oude kit, Richard. Mooi verweerd, kleuren komen goed over, en hij past goed op / in de basis. Als je volgende keer weer zo gaat chippen, zou je een stukje spons kunnen proberen met heel weinig (olie-)verf. Dan worden de chips een stuk scherper en kleiner. 🍺
Alleen staan de foto's wel een aantal keer achter elkaar. 🤓
Dankjewel Peter. Ben bekend met gebruik van spons, maar toch bedankt. Sja die oude kitjes van vroeger kun je inderdaad niet vergelijken met de hedendaagse bouwdozen. Maar desalniettemin zijn ze zeker voor die tijd erg goed. Ik bouw meestal wat "fantasie" diorama's. Ik wil eigenlijk ook hiermee laten zien dat je met oudere wat goedkopere modellen toch iets leuks kunt maken.

Dat is makkelijk te doen door per ongeluk twee keer te klikken op de knop om ze allemaal in te voegen, en met zoveel foto’s heb je dat niet altijd door 🙂

Terug
Bovenaan