Frence street van MINIART.

Weer eentje van MINIART.

The Frence street, deze kit is geleverd met 2 gebouwen , straatsectie en weer een hoop accesoires erbij.

De grondplaat hebben we weer zelf gemaakt 🙂

Hij is nog niet klaar , ik moet er nog het een en ander aan doen.

dsc05327yo3.jpg

dsc05342lb1.jpg

dsc05336bn8.jpg

gr Eric 😉

Hoi Eric,

Dat ziet er goed uit, , hoe vond je het werken met vacuform? Ben wel benieuwd, ik heb zelf ook nog een Miniart gebouw liggen.

Ook de straat is mooi hoe heb je die gemaakt?

Groeten,

GJK

Hoi mannen.

gert jan, de straatsectie zit erbij.
Het is dus een complete dio van Miniart.

Het werk met Miniart vind ik persoonlijk best goed , ok ok het is wel wat meer werk ,en geduld hebben.
Maar als je het goed doet is er ook een goed resultaat.

gr Eric 😉

Gaaf, Eric! 😀

hm.., ik zie in dit diorama eigenlijk ook wel twee Fransozen rustig doorschaken onder al die drukte voor het café.
titel; 'spielen wir Französisch, oder , spielen die Französen mit uns?!'
( kan je een paar blikjes aan een touw achter het voertuig binden)

ok ok, beetje té..maar wat héb je voor een schakers 😉 ?

Hoi Eric

Leuke set, zit alles erbij wat ik zie, behalve dan het voertuig natuurlijk 😉

Dit setje is ook goed te gebruiken in een situatie waar de oorspronkelijke bewoners weer proberen hun leven op te pakken. Leuk idee voor een dio 🙂

Wat is de oppervlakte, weet je dat zo?
Groetjes, Johanna

Hey Eric,
Goed begin voor een mooi dio 😀
Ook ik zou er een paar `locals`bij zetten, zoals Rene ook al aangeeft.
Het maakt het dio dan een stuk levendiger.
Misschien nog een idee om aan de gevel van de kapper of het cafe een markies te hangen. Half kapot, en het doek verscheurd.

Succes
Jacco

Mooi werk Eric, en voor degenen die het nog niet wisten, miniart laat goed zien hoe je zoeen gebouw maakt. http://www.miniart-models.com/index.htm?/Assembly/page_01.htm

Cheerio, Arno

Hallo Eric,

Heel mooi! Nou snap ik waarom mijn sokkels zo lang op zich lieten wachten 😈 !!! Verder vind ik de link die Arno doorgestuurd heeft erg nuttig. Ik heb 1 kit van dit merk liggen en had zo mijn twijfels. Maar je kunt er dus iets heel moois van maken, zoals Eric hier laat zien.

groeten,
Jan

Terug
Bovenaan