Foto's van een aantal modellen

Robert Muller

Lid van de TWENOT
Heren,
Eindelijk heb ik een paar foto's van mijn modellen.het heeft een lange tijd geduurd omdat ik zelf geen digi cam heb.Afgelopen week was een kennis bij me die een paar foto's gemaakt heeft.
Zoals de meeste mensen wel weten bouw ik in de schaal HO ofwel 1/87 😉 De modellen zijn voorlopig nog niet klaar.Vele moeten nog voorzien worden van lampen,decals,beappking,verouderen etc maar toch,even een paar foto's.De modellen zijn overgens met de handgeschilderd.Er zijn mensen die dit airbrushen in deze schaal maar vind het resultaat in deze schaal dan minderen worden.Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Het huis en de loods op de achtergrond zijn gebouwd door me pa.Ze zijn geheel zelf bedacht en gebouwd uit o.a. karton 😉
ATFDingo.jpg

Hummergarage.jpg

KV-1.jpg

KV-2.jpg

LAV25garage.jpg

LAV-Rgarage.jpg

Leo1Vgarage.jpg

Leopard1V-1.jpg

M1Abrams.jpg

M48brugleggend.jpg

M88-1.jpg

M88-2.jpg

M548.jpg

PKWHumV.jpg

TOWhome.jpg

MvG Robert

Hey Robert,

Niks mis mee, 't ziet er strak uit allemaal.
Wat ga je er allemaal van maken ?

Ik neem aan dat je de huizen en garage nog op ondergronden gaat plaatsen ?

Rico

Bedankt Rico 🙂
Wat ik er alemaal van ga maken?Ehm sja,goeie vraag eigelijk haha!Ik zie wel waar het schip strand.Het is niet zo dat ik een hele diorama ga maken van een kazerne(onmogelijk in deze schaal als je het goed gaat omrekenen).Ik maak gewoon een hele zooi modellen en maak diverse kleine ondergrondjes waar ze mooi op kunnen staan.Er zal ongetwijfeld wel een keer een dio komen met 4/5/6 modellen erop maar geen halve kazernes,slagvelden ofzo.Eerst nog even goed leren verouderen,juiste decals zoeken, en details verfraaien.Overgens is dit maar een klein deel van me voertuigen die ik heb.Modellen zijn overgens van Roco Minitanks en Trident 🙂

Gr. Robert.

Hm,

ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen,
uiteraard ben ik ook nieuwsgierig naar je andere voertuigen...

We wachten gewoon op het volgende bombardement foto's, 😉

Rico

Komt goed 😉
haha ja een bombardement is het wel haha 😀 Ik dacht,ik gooi ze er meteen allemaal maar even op.Zal de volgende keer wel wat andere dingen fotograveren.

Gr Robert.

Terug
Bovenaan