Foto's SMC 2016: nu met downloadlink (nieuwnieuwnieuw)

EricReist

Lid van de TWENOT
Hoewel ik maar kort aanwezig kon zijn dit jaar bij de SMC kon ik nog wel even 1144 foto's maken van de wedstrijdtafel. Er stond weer heel veel moois... een 10e verjaardag waardig! Felicitaties naar Margot en Robert en alle betrokken vrijwilligers van SMC, andere clubs, handelaren etc die dit mogelijk hebben gemaakt!

SMC 2016
(ik hoop dat de server het aan kan)

een paar voorproefjes (foto's zijn te groot voor deze pagina helaas):

aIMG_8893.JPG

IMG_7942.JPG

IMG_7981.JPG

IMG_7987b.JPG

tIMG_8054.JPG

IMG_7706b.JPG

IMG_8287b.JPG

sIMG_7901.JPG

IMG_7729b.JPG

IMG_7829.JPG

IMG_7758.JPG

IMG_7826b

IMG_8419.JPG

IMG_8517.JPG

IMG_8834.JPG

Erich

Re: Foto's SMC 2016

Wederom super gedaan Eric, veel dank. Mede dankzij de belangloze inzet van vele vrijwilligers zoals jij en heel vele andere is het mogelijk om een dergelijk evenement op dit niveau voor elkaar te krijgen.

groet Bas

Hi Eric,

Ik moet bekennen dat ik er nog nooit eerder was geweest. Vrees dat ik de afgelopen jaren onder een steen heb gelegen wat dat betreft 🤣 Ik had niet gedacht dat deze show zo groot was, dat was een grote prettige verrassing. Het was een genot om alle modellen te zien, zeker de projecten die hier online geëtaleerd worden. Inderdaad een groot compliment voor de organisatie!

Mvg,

Vincent

Dank Eric voor wederom de genomen moeite!

Ik heb zelf ook het een en ander aan foto's geschoten, maar die van jou zijn toch el een heel stuk beter wat betreft kleur echtheid en belichting!

Top weer! 😉

P.S. zijn de foto's of het complete album te downloaden?

Ha Erich, bedankt voor de service !! 😀

Prachtige plaatjes kerel 😛

vrolijke groeten 😀

Terug
Bovenaan