foto's prikeldraad

Hoi mede modelbouwers,

aller eerst wil ik alle modelbouwers een gelukkig en gezond en veel bouw plezier toe wensen aan zijn nieuwe modellen die dit jaar mogen uitkomen of bestaande modellen.

Hier bij twee foto's van zelf gemaakt prikeldraad van 03 mm ijzerdraad die ik vervolgens met een boormachintje in elkaar heb gedraaid De paaltjes heb ik houten ijsstokjes voor gebruikt . Voor de weg heb ik zand spul gebruikt van het merk busch wat je eerst nat moet maken met water en vervolgens kan je het daarna goed verwerken om daar banden sporen in kan maken. het mooie van dat spul is dat als het eenmaal gedroogt is en je toch niet te vreden ben over het resultaat kan je het weer zo over nieuw gebruiken als je het dan natuurlijk weer nat maakt.

Voor het gras heb ik gebruik gemaakt van het merk Heki wat vervolgens op een dio zeer mooi resultaat geeft.

nog maals vriendelijke groeten,

bernard van laar

img3981mf2.jpg

img3983uu4.jpg

ps mijn dio is nog lang niet klaar maar vond het wel even leuk om iets te laten zien. Als de dio helemaal klaar is dan plaats ik nogmaals nieuwe foto's

ziet er helemaal niet verkeerd uit, maar de prikkels zijn wel erg groot, die zijn normaal een centimeter lang ofzo, nu lijken ze er wel 10 lang te zijn, plus dat er nog veel meer op horen te zitten.

het gras ziet er prima uit, maar ik zou iets meer variatie in de ondergrond maken, en het paadje ziet er ook prima uit

Timo

Terug
Bovenaan