Fotolijstje Tempo E400

Frank Langeler

Als ik het niet kan 3D printen dan........
Lid van de TWENOT
Interesses
WOII Duits, Slag om Arnhem
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
King Tiger 1/16, Ammo Trailer M10
De Miniart Tempo E400 gebouwd met het volgende resultaat:
Tempo 400 1.jpg
IMG_4131 w.jpgIMG_4132 w.jpgIMG_4136 w.jpgIMG_4137 w.jpgIMG_4141 w.jpg
IMG_4133 W.jpg
Een echt Miniart kitje, veel onderdelen, ingewikkeld (voor mij dan) maar een leuk resultaat (al zeg ik het zelf)

De motor is van Great Wall Hobby, de fiets van Miniart, de duifjes van Miniart, het hek en het putdeksel van Miniart, het kratje is van Miniart, de bageage en de stoel is van Miniart, de afvalemmertjes zijn van Langeler en het Tempo logo is 3D geprint.

Met dank aan degene, kan het helaas niet terugzoeken, voor het idee van de foto's op het fotolijstje.

Volgende keer komt er een figuur bij want dat maakt het toch nog levendiger (maar ik durf niet)

Gr. Frank

P.s. hoe draai ik de laatste foto 🙄

Bijlagen

• Tempo 400 1.jpg
    Tempo 400 1.jpg
    150,4 KB · Weergaven: 6
  • Tempo 400 1.jpg
    Tempo 400 1.jpg
    150,4 KB · Weergaven: 7
Prachtig werkpaardje Frank 👍 Leuk gevuld ook en de kleuren en verwering vind ik ook bijzonder geslaagd !!

Lijstje is smakelijk gedaan, behalve dat ik de hoge rand om het geheel niet mooi vind... voor mij geeft het 't gevoel
dat het model IN een bakje staat, wat afleidt van het model (op straat).

Snap hem @Peter van Dijk. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik daar, ondanks de latere afwerking, voor de snelle oplossing heb gekozen. Het ging er mij ook om om een keer een model incl. ondergrond compleet af te krijgen na alle halve projecten En dat is dus gelukt😇

Heel mooi!

En die foto rechtop zetten, volgens mij moet je de foto verwijderen en opnieuw uploaden.. en waarschijnlijk het origineel eerst een kwartslag draaien... schijnt te zitten in PC instellingen, ik heb ook diverse keren foto's moeten verwijderen en draaien ... als ik op mijn pc foto's open via een foto programma staan ze gedraaid, dan draai ik ze rechtop, waardoor ze gedraaid in de map staan... hopeloos gedoe...

Thanks Bert, ga ik proberen😉

Het ging er mij ook om om een keer een model incl. ondergrond compleet af te krijgen na alle halve projecten En dat is dus gelukt😇
Dat is bij elkaar meer waard dan een perfect resultaat ! mooi man 🙂, dan doe ik er nog een proficiat bij 👍

En die foto rechtop zetten, volgens mij moet je de foto verwijderen en opnieuw uploaden.. en waarschijnlijk het origineel eerst een kwartslag draaien...
Er zit ergens een probleempje in de forumsoftware hiermee, volgens mij. In elk geval als je met een iPhone of iPad een foto „verticaal” neemt en die niet op volledige grootte uploadt, komt hij een kwart slag gedraaid uit. Maar upload je hem wel op volledige grootte, dan zal hij zoals bedoeld in portretformaat staan. Ik weet niet of dit zich ook voordoet met Android-telefoons of -tablets.

en waarschijnlijk het origineel eerst een kwartslag draaien...
inderdaad in windows op het fotobestand klikken met rechts
en kiezen voor "rechts om draaien"

Overtuigend kleurgebruik Frank!

Mijn Tip-Van-Flip zou de losliggende jerrycan zijn.
Wat doet dat ding daar? Zoooooooo 1985 "Francois Verlinden style"

inderdaad in windows op het fotobestand klikken met rechts
en kiezen voor "rechts om draaien"

Overtuigend kleurgebruik Frank!

Mijn Tip-Van-Flip zou de losliggende jerrycan zijn.
Wat doet dat ding daar? Zoooooooo 1985 "Francois Verlinden style"
Titel is: Kein Benzin 😀 Het verhaaltje is dat de bestuurder (de missing figure die ik niet durf te bouwen) gefrustreerd met de tweede jerrycan op zoek gaat naar een tankstation of een andere mogelijkheid tot natanken... Geen Verlinden dus maar een Langeler met figurenangst....

Erg leuk diorama, mooi kleurgebruik! Ik hik juist tegen het dioramabouwen aan, dus als jij nu de dio‘s doet, doe ik de figuren.
😉 🏆🏆

Wel heren, smeed uw plan.... we hebben onlangs gezien wat zulke samenwerkingen opleveren 😁

Terug
Bovenaan