Foto spiegelen ?

Ik kom nogal eens WWII foto's tegen die spiegel verkeerd zijn en mijn vraag is of er een programma/bewerking is waarmee je een spiegel juiste kopie kunt maken ? Ik vermoed al jaren dat deze foto in Terneuzen gemaakt is maar dat kan eigenlijk alleen als deze spiegel verkeerd is. Ik zou graag een gespiegelde kopie van deze foto hebben :

mqsjHl0.jpg


In Vlissingen zijn bij de bevrijding wel Linsen aangetroffen :

TyA22Pb.jpg



Arjan
 
Hartelijk dank voor de vlotte (re)actie Piet ! Deze kopie is handig voor mijn verdere speurwerk. Helaas is de foto niet scherp genoeg om aan details van de boten te kunnen afleiden wat nu de spiegel juiste versie is. Die bootjes waren aan de buitenkant behoorlijk symmetrisch, alleen de positie van de antennes zou uitkomst bieden maar die zijn dus niet te onderscheiden op de foto. Wat plaatjes van een 1/35 modelletje :


Groet,

Arjan
 
Naar mijn weten kan je in zo'n beetje alle programma's die fotos kunnen openen simpele dingen als spiegelen en draaien uitvoeren. Vaak onder het kopie Edit o.i.d.

:)
 
Je hebt helemaal gelijk Rob, ik had niet goed gekeken en zag dat ik met mijn huidige fotobewerking programma inderdaad ook kan spiegelen :oeps: . Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat voor programma ik nu heb, met mijn oude programma (Picasa) kon dit in ieder geval niet.

Arjan
 
Terug
Bovenaan