foto engelse en canadese voertuigen

img3849cg3.jpg

img3851oo6.jpg

img3854hd7.jpg

img3855gt1.jpg

img3861pw9.jpg

Dit waren een paar foto\s van mijn voertuigen ik moet er wel bij zeggen dat de voertuigen nog niet helemaal af in de jeep moet nog een canadese bestuurder komen en nog wat tassen en uitrusting stukken. Boven dien moet ik nog banden sporen trekken in de moder voor de moder weg maak ik gebruik van busch zand spul wat ik vervolgens weer meng met chocobruin van decorfin verg is heel mooi spul om banden sporen in te maken wanneer het nat is maar als het droog is kan je ook nog banden sporen maken door het plaatselijk weer even nat te maken. ook wil ik voor de achtergrond nog een paar hoge dennen bomen gebruiken tevens wil ik nog een achtergond achterplaatsen van landschap bijvoorbeeld de Peel of de omgeving van Kleve het siebengewald ben daar nog niet helemaal over uit . De motorfiets is een harley davidson van tamiya die ik iets gewijzigd heb om van een amerikaanse uitvoering een canadese uitvoering te maken zo als windscherm weg te laten en de geweer houder de val beugels heb ik wit geschilderd om dat het wel een MP uitvoering moet blijven. Alleen ben ik nu nog op zoek naar decals die pasen op de motorfiets ben die jammer genoeg nog niet tegen gekomen de meeste zijn veel te groot.

Met vriendelijke groeten

bernard van laar

iets meer canadese voertuigen plus 1 engels voertuig

img3863rv8.jpg

img3868pr1.jpg

img3869pn1.jpg

img3870en9.jpg

img3872bw9.jpg

dit waren vervolgens de bren carrier van tamiya daimler scout car van tamiya de Staghound van bronco en de binnenkant van de humber scoutcar van Bronco

dit diorama is nog niet helemaal af moet nog even kijken of ik aan de andere kant van de weg het landschap iets omhoog laat lopen zo dat ik een schuters put in kan maken of zo dit moet een stukje worden van de achterhoek wanneer de canadese in april 45 ons land kwamen binnen rijden.

Met vriendelijke groeten,

bernard van laar

Hoi Benard,

aardige set aan engelschen. Je hebt een mooi setje voertuigen gebouwd. Is de modder is al gedroogd ? 🙂 Ik denk dat je misschien voor de volgende keer iets meer aandacht mag besteden aan het verwijderen van gietnaden en oneffenheden; op de voorste soldaat zie je op z'n linker lichaamshelft een vertikale streep lopen en heeft de bestuurder een rand op z'n rechterarm zitten. Zo hier en daar komen deze gietranden terug. Dan zal het uiteinde van de loop/schietbuis/whatever van het kanon een inspectie niet misstaan. Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's. Good luck.

groet frank

Terug
Bovenaan