Dit waren een paar foto\s van mijn voertuigen ik moet er wel bij zeggen dat de voertuigen nog niet helemaal af in de jeep moet nog een canadese bestuurder komen en nog wat tassen en uitrusting stukken. Boven dien moet ik nog banden sporen trekken in de moder voor de moder weg maak ik gebruik van busch zand spul wat ik vervolgens weer meng met chocobruin van decorfin verg is heel mooi spul om banden sporen in te maken wanneer het nat is maar als het droog is kan je ook nog banden sporen maken door het plaatselijk weer even nat te maken. ook wil ik voor de achtergrond nog een paar hoge dennen bomen gebruiken tevens wil ik nog een achtergond achterplaatsen van landschap bijvoorbeeld de Peel of de omgeving van Kleve het siebengewald ben daar nog niet helemaal over uit . De motorfiets is een harley davidson van tamiya die ik iets gewijzigd heb om van een amerikaanse uitvoering een canadese uitvoering te maken zo als windscherm weg te laten en de geweer houder de val beugels heb ik wit geschilderd om dat het wel een MP uitvoering moet blijven. Alleen ben ik nu nog op zoek naar decals die pasen op de motorfiets ben die jammer genoeg nog niet tegen gekomen de meeste zijn veel te groot.
Met vriendelijke groeten
bernard van laar