Foto’s

Interesses
Modelbouw/tweede wereld oorlog/
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Nu bezig met
Hummel en flatwagon
Hoi mede bouwers, vraagje: waarom kan ik sommige foto’s niet inzien in het album foto album??? Ik heb enkel een Iphone. Best jammer om het andere werk niet te kunnen zien !!

Als het goed is zou je alle foto’s moeten kunnen zien. Kun je aangeven in welk(e) onderwerp(en) je er bijvoorbeeld geen kunt zien? Hopelijk zal dat helpen om uit te zoeken wat er aan de hand is.

Bij hele oude items van vele jaren terug zijn veel foto’s inderdaad niet meer zichtbaar altijd

Bij hele oude items van vele jaren terug zijn veel foto’s inderdaad niet meer zichtbaar altijd
Volgens mij worden de foto's nu op het forum zelf geupload, of de bijbehorende server. Destijds werden ze vanaf betreffende servers geladen. Zodra die niet meer beschikbaar is, zie je hem op het forum ook niet meer.

Volgens mij worden de foto's nu op het forum zelf geupload, of de bijbehorende server.
Klopt, sinds we XenForo gebruiken werk dat ook echt 😉 Er zijn wel sommige leden die ze toch op een externe server zetten, maar het merendeel uploadt ze hier rechtstreeks.

Terug
Bovenaan