Foto’s plaatsen hier op het forum

Roger Hurkmans

Lid van de TWENOT
Vraagje:
Bij het plaatsen van foto’s hier op het forum kon ik eerst het icoontje aanvinken en zo een foto uit mijn bibliotheek plaatsen waardoor de foto er direct duidelijk op staat.
Nu lukt dit niet meer en moet ik het via een omweg doen waardoor de foto’s eerst aangeklikt moeten worden voordat je deze kunt zien!
Ligt dit aan mij of hebben er meer dit probleem?

Groet,

Roger Hurkmans

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Even een test, maar bij mij lukt het nog steeds, dus mogelijk heb je een vinkje ergens teveel aan staan? Gr Baa20210216_100157.jpg

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Er staat onder het bericht een knop Voeg bestand toe die je daarvoor kunt gebruiken, of het knopje Voeg afbeelding in.png in de knoppenbalk.

Is de hele knoppenbalk grijs voor je? Dan moet je even op de twee vierkante haakjes [ ] rechts klikken. Je had dan namelijk de WYSIWYG-modus uit staan, en dan is ook de knoppenbalk uitgeschakeld.

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Je kunt die knoppenbalk in- en uitschakelen met dat knopje met die twee rechte haakjes erop.

Als je de knoppenbalk áán hebt staan, dan zie je dingen als vette en schuine tekst, afbeeldingen enz. gelijk terwijl je typt. Met de knoppenbalk úít zie je in plaats daarvan de codes die achter de schermen voor die dingen zorgen. De kans is dat je er per ongeluk op geklikt hebt zonder dat je het doorhad :) Maar ook met de knoppenbalk uit kun je de knop „Voeg bestand toe” gebruiken.

Bovenaan