Forum Online Contest; einddatum verschoven. 21 november. -->Doe mee!

voor de plek waar hitler zijn overdreven toespraken en bijeenkomste hield,
Ja, en tegenwoordig de voor autosport bekende Norisring, waar o.a. de DTM furore maakte. :)

en bij de hele vroege romp past het kanonschild ook niet echt!
Kanonschild, maar ook nog eens zo'n putdeksel luik voor de commandant. Inderdaad een aparte combinatie.
 
Zou het kunnen zijn dat de toren van één Sherman op de romp van een tweede gezet is?
 
@Alex van de Wetering . Ik vind de jaren 90 dtm wel cool maar al dat moderne spul wat niet meer op autos lijkt vind ik niks dus ik ken de circuits niet. Neurenberger spul is hier in ieder geval geen kenmerk van waarde en als je er dan ook nog eens mee op je kont naar keulen kunt...

@Jakko Westerbeke , dat is wel een vermoeden wat ik heb, maar de vraag...why? De verbeterde suspentie is ook minder als een dag sleutelen vermoed ik zo, maar om dan een koepel op een bijna museumwaardige m4a1 die waarschijnlijk via italie is gekomen, afrika lijkt me vrij onwaarschijnlijk, te sleutelen, dan moet de nood wel heel hoog geweest zijn, of iemand heel gehecht aan zn voertuig...
 
Als de ophanging nog goed is, dan lijkt me niet dat ze in oorlogstijd bij de TD zullen zeggen: die vervangen we gelijk ook wel even!
 
detragiekvantompoezeneten-intro.jpg

De huidige FOC loopt 21 november af.......dat betekent nog 2 maanden bouwtijd! Inschrijven kan nog steeds. Kijk hier voor meer info:

 
120933702_3972330646117583_3560489172026835502_n.jpg


Helaas is nu ook de ESM in Houten afgelast, 21 november.

De FOC einddatum blijft echter staan op 21 november. Zoals eerder aangegeven word je beoordeeld op wat je hier op het forum laat zien.....daar verandert niets aan. Helaas moeten we nog wel even wachten tot we de modellen van deze FOC samen op een tafel kunnen showen tijdens een modelbouw meeting.
 
Deze tijd is voor niemand makkelijk, iedereen op zijn wijze. Ik vind het jammer, maar ook te begrijpen dat we deze ontmoetingen moeten afgelasten. Maar we kunnen blijven bouwen. Hiervoor is interne motivatie belangrijk. Hoewel niets gaat boven een fysieke ontmoeting, hebben we gelukkig een aantal mogelijkheden beschikbaar, die we 20 tot 25 jaar geleden niet hadden. Als ik zie welke mooie bouwsels hier worden getoond en dingen worden gedeeld, dan wil ik ook verder. Ik wil nu geen namen noemen, omdat ik dan anderen oversla, maar ik kan blij worden van wat ik langs zie komen. Volgens mij geef ik vaker geen dan wel een duimpje, daarom bij deze voor alle deelnemers van dit forum: :+::+::+::+::+::+::+:. En voor mezelf merk ik dat ik blijf groeien. En dat zie ik ook bij anderen op het forum.

Ik hoop dat we samen gezegend mogen blijven met een goede gezondheid en onze hobby ons de mogelijkheid blijft geven om onze creativiteit om te zetten in ontspanning en voldoening.

Groeten, Jan

(Mijn droom is dat we straks een extra grote hal nodig hebben, niet voor de 1,5 meter, maar voor de vele tafelmeters met modellen 😊)
 
Voor wie die schade nabootsen niet ziet zitten: het wordt je tegenwoordig wel erg makkelijk gemaakt:

1307187-30425-49-1440.jpg
 
Er is nog een krappe 2 weken te gaan in deze FOC. Ik hoop dat er tussen al het thuiswerken door nog wat tijd is om te bouwen en hopelijk lukt het nog wat meer deelnemers om hun model af te ronden.

Ik doe zelf ook nog een eindsprint.....maar zaterdag 21 november is dan het moment om deze FOC af te gaan sluiten. Eindfoto's zijn niet nodig; je wordt beoordeeld op wat je in je eigen topic laat zien en wat je aan technieken en tips hebt gedeeld.
 
Ik ben druk bezig met schilderen :)
 
Terug
Bovenaan