FOC 26: wat zal ik bouwen?

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Interesses
Pantservoertuigen, vnl. WOII t/m Golfoorlog
Schalen
  1. 1:35
  2. 1:72
Nu bezig met
1:35 M29 Weasel en Landing Craft, Assault
Nu FOC 26 het thema „conversies” heeft, zit ik me af te vragen wat ik moet bouwen. Dus:—

Doe een voorstel!

Stel een onderwerp voor dat ik zou kunnen verbouwen uit een bestaand model — het maakt me niet uit welk voertuig het is, welke periode, welk leger, of wat dan ook. Enige voorwaarde is dat het geen grotendeels scratchbuilden moet worden, want dan is het geen conversie. Een M113 C&V waarvoor je alleen de wielen van een M113 nodig hebt valt bijvoorbeeld om die reden af.

Ik kan niet beloven dat ik ook echt één van de voorstellen ga bouwen, maar ik neem ze allemaal serieus mee in m’n keuze (evenals de paar ideeën die ik zelf al in m’n hoofd heb, maar die noem ik bewust nog niet).

FT bruggenlegger, volgens mij geen conversiekit beschikbaar dus voor de echte scratcher😉

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    172 KB · Weergaven: 10
Maak een MB ambulance van de KL versie uit een standaard Revell kit van de MB.

C0D3A0B4-2465-4D9C-AA28-B7738CE54574.jpeg

Als je geen vaste bezoeker bent van het forum dan is het niet erg overzichtelijk. misschien handig om de vooraankondiging in het FOC deel te zetten? Als je dan het FOC deel bezoekt, weet je meteen wat er actueel is.

Laatst bewerkt:
Als je geen vaste bezoeker bent van het forum dan is het niet erg overzichtelijk. misschien handig om de vooraankondiging in het FOC deel te zetten? Als je dan het FOC deel bezoekt, weet je meteen wat er actueel is
Peter, het staat in het algemeen Modelbouw sub-forum, aangezien het in eerste instantie een peiling is om te zien of er voldoende animo is voor een nieuwe FOC. In dit sub-forum bereik je daarmee de meeste mensen. Als de FOC echt gaat starten, komt dit in het FOC sub-forum.

o.k. ieder zijn eigen manier van aanpakken.
Wel een erg leuk onderwerp, ik zal 's kijken of ik nog iets op de plank heb. Misschien leuk om mijn nieuwe 3D resin printer in te zetten deze keer voor conversie onderdelen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan