FOC 25 Uitgeschakeld of beschadigd --------------WINNAAR Jakko Westerbeke, ARVN M113

Frank Langeler

Lid van de TWENOT
Frank,

Ik hoop dat je deze nog eens gaat af maken......ik ben geen Duits bouwer, maar dit ding heeft me altijd aangesproken en ik heb daar in Saumur lange tijd naar staan kijken. Je hebt die gescheurde platen super nagemaakt.....ik ben toch wel heel benieuwd hoe je dat hebt gedaan.....is dat subtiel snijwerk of juist bruut plastic scheur werk?

Daarnaast hoop ik natuurlijk ook spoedig weer updates te zien van je Arnhem Tiger project; je hebt ons in de FOC hele interessante technieken laten zien, zeker op 3D print vlak.....en ik heb altijd een zwak voor tot in detail van foto's, of film, nagemaakte scenes.
Ook deze komt, net als al mijn andere 95 projecten, nog een keer af. Het scheuren is goed kijken, natekenen op de plaat, 10 keer voorzichtig met dun mesje insnijden. En dan heel voorzichtig breken. Hierna voorzichtig uit elkaar houden en navijlen. Dit geld voor de zijplaat. Het frontpantser is natekenen is uitboren frezen en dan verschillende soorten vijltjes....

De KT staat niet stil. Sorry, de KT staat wel stil maar het werk vordert langzaam maar zeker. Een spoedige update zal volgen😉

Bovenaan