FOC 12 jubileum FOC

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Plakkers, zoals ik eerder al had vermeld heb ik nog even gewacht met de nieuwe FOC wegens onverwachte ontwikkelingen. 1 van de bestuursleden heeft mij gevraagd of het een idee was om van FOC 12 een jubileum FOC te maken ivm het 35 jubileum van Twenot volgend jaar. En dat vond ik eigenlijk een heel goed idee.

Wat gaan we doen en wat wordt er anders gedaan dan de andere FOC's?

Uiteraard gaan we met z'n allen een onderwerp/thema bouwen. De eind beoordeling gebeurt net als andere FOC's op basis van de foto's.

Het verschil met de andere FOC's is dat we deze keer geen pol houden, maar een onderwerp nemen dat past bij Twenot. Het onderwerp zal ik in een aparte topic bekend maken. Vanaf FOC 13 gaan we uiteraard gewoon weer beginnen met een pol.

Wat ook anders is is dat we bij de jubileum FOC wel prijzen hebben. In welke hoedanigheid zal later bekend worden gemaakt. Ook hier weer, vanaf FOC 13 zijn er geen prijzen meer te winnen, alleen de eer.

Op 15 mei op het jubileum zal er een aparte tafel beschikbaar zijn voor de FOC modellen. Een week of 4 voor die tijd eindigt de FOC zodat de jury ruimschoots de tijd heeft om de modellen aan de hand van de foto's te bejureren waarna de prijzen in Overloon kunnen worden uitgereikt. Voor diegene die dat willen kunnen hun FOC model in Overloon weer inschrijven in de reguliere wedstrijdt.

Groeten,

Richard

Ik heb er zin in en leg de penselen alvast in het vuur! :rofl: Ben erg benieuwd naar het onderwerp.

Groet
Oscar

Edit: Gelezen... Nederlands :oei:

;)

Oscar Becker zei:
Ik heb er zin in en leg de penselen alvast in het vuur! :rofl: Ben erg benieuwd naar het onderwerp.

Groet
Oscar

Edit: Gelezen... Nederlands :oei:

;)

moet je geen penselen van synthetisch materiaal nemen :) .
kan ik mijn centurion inschrijven??? ik heb d'r alleen al wel redelijk aan gebouwd maar met mijn bouwtempo op het moment moet dat geen probleem zijn.

groeten erik.

Ik bespeur her en der wat verwarring aangaande de FOC en de wedstrijd, hoewel Richard het prima heeft neergezet in zijn aankondiging en Richard het voor mijn gevoel helder en duidelijk heeft neergezet, gaat de FOC dus wel als appart onderdeel meedoen op ons jubileum feest cq. wedstrijd en ook valt er een "hoofdprijs" te verdienen. Het is niet puur en allleen een online wedstrijd maar gaat ook fysiek meedoen als onderdeel van!

De volgende edities is weer een puur online-contest met altijd de mogelijkheid tot het tonen op de ledenbijeenkomsten!

Uw secretaris!

Terug
Bovenaan