FOC 11 poll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
FOC 10 is nog maar net achter de rug of FOC 11 wordt weer opgestart. Kan nog net voor de zomervakanties. Hierboven staan de 4 keuze mogelijkheden voor deze FOC. Een kleine toelichting:

D-day 1944. Aangezien die ene dag toch een beetje beperkt is geldt dit onderwerp vanaf een week voor D-day tot een week na D-day. Wat hierbij uitgebeeld kan worden zijn de voorbereidingen in Engeland en de gevechten op de stranden en in normandie.

Vietnam. Mag duidelijk zijn, de gevechten in Vietnam.

Stafcars. Hiervan zijn er de afgelopen tijd leuke modelletjes uitgekomen en naast een aantal bestaande modellen leek me dit ook een leuk FOC onderwerp.

IDF. Alle voertuigen/figuren die door de IDF gebruikt zijn.

De poll blijft staan tot zondag 14 maart 23.00 uur. Dan zal FOC 11 van start gaan.

Groeten,

Richard

VIETNAM aub, mag ik nog een keer stemmen? Ben zwaar in de minderheid................

Grapje hoor, maar word de looptijd weer een maand of 3?

Groeten Rick

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Hoi Rick,

Tja, dan wil ik eigenlijk ook nog best een paar keer stemmen, heb voor IDF gekozen maar ben bang dat...... :( ;)

De looptijd zal inderdaad een maand of drie zijn. De exacte datum zet ik er neer zodra de foc van start gaat.

Groeten,

Richard

Dan Raadtgever

Lid van de TWENOT
......heb de vijfde optie gekozen.........ik sla deze over en ga de laatste en 2 na laatste FOCs afmaken........ :rofl:

Steunstem kopen iemand !? :duivel: :cool:

Doe met FOC 12 wel weer mee, want dan gaan we iets moderns doen.........toch........eindelijk...... :oeps: ;) !?

Arno Riedel

† Overleden
Danny Raadtgever zei:
Doe met FOC 12 wel weer mee, want dan gaan we iets moderns doen.........toch........eindelijk...... :oeps: ;) !?
Is IDF niet modern genoeg?
Nou ik heb gekozen om "the Grim Reaper" V-100 te gaan bouwen.
Maar als ik de voorlopige uitslag zie ben ik toch bang dat het Pegasus Bridge, de Merville batterij of zo iets wordt.
Rick je staat echt niet alleen ;)
En Nick heeft een dilemma :duivel:

Cheerio, Arno

Boris Bakker

Lid van de TWENOT
Ik denk dat de uitslag al wel weer bekend is.
Het mag dan een breed en bekend onderwerp zijn, maar het blijft mooi en inspirerend vind ik. :)

Groetjes

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Ik heb voor viet nam gekozen, voor Rick :p Kan ik eindelijk die 1/9 kübelwagen bouwen... of hadden de viet cong die niet???
Jan :duivel:
ps goed bezig Richard ;)

Niels Henkemans

Lid van de TWENOT
Volgens mij zitten een paar mensen zich al af te vragen of 13 juni net binnen of net buiten de grenzen valt. ;) En dan heb ik het niet eens over de mensen die een StuG IV of een Marder III Ausf.H willen bouwen....

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
:) :) :)

D-day gaat inderdaad flink aan de leiding :oei: , maar er is nog een week te gaan :!:

@ Niels: Ik heb even op mijn vinge....ehhhh valt binnen de grenzen :rofl:

Groeten,

Richard

Jammer dat de optie voor de pacific er niet in staat..
Ik denk dat mensen daar juist wel geinterseerd zal zijn aangezien de nieuwe serie er zit aan te komen..
Ik ben iig alvast geinspireerd erdooorr ! :D

Martin Hiskemuller

Lid van de TWENOT
Richard Polderman zei:
:) :) :)

D-day gaat inderdaad flink aan de leiding :oei: , maar er is nog een week te gaan :!:

@ Niels: Ik heb even op mijn vinge....ehhhh valt binnen de grenzen :rofl:

Groeten,

Richard

Het is met een week te gaan inderdaad wel errrug spannend aan het worden...typisch gevalletje van "nek aan nek"...
Zelfs met een 1:9 stafkübel van de israelische tak van de vietcong lijkt het op dit moment een nipte overwinning te worden voor de D-Day gangers...maar ik sluit niet uit dat in het laatste rondje door een foutewissel de overwinning naar de koreanen gaat die niet op het lijstje stonden maar eigenlijk, sinds de spelen, een ieders hart hebben veroverd.... :nouja:

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Martin Hiskemuller zei:
Het is met een week te gaan inderdaad wel errrug spannend aan het worden...typisch gevalletje van "nek aan nek"...
Zelfs met een 1:9 stafkübel van de israelische tak van de vietcong lijkt het op dit moment een nipte overwinning te worden voor de D-Day gangers...maar ik sluit niet uit dat in het laatste rondje door een foutewissel de overwinning naar de koreanen gaat die niet op het lijstje stonden maar eigenlijk, sinds de spelen, een ieders hart hebben veroverd.... :nouja:

Wordt wel erg spannend zo :) :)

@ Nick: De pacific had ik nog niet eens aan gedacht, maar ik weet haast zeker dat er mensen zijn die hem gaan opnemen en later als de FOC 12 poll start weer gaan kijken :cool:

Groeten,

Richard

Elco Elings

Lid van de TWENOT
D-Day gekozen, spreekt me toch t meest aan al zal ik waarschijnlijk niet meedoen.. of dr moet nog een leuk doosje op de stapel staan :|
Misschien ook leuk voor de volgende x, oorlogsfilm/serie zo heb je voor ieder wat wils en in zijn straatje.. maargoed eerst deze poll maar eens afwachten.

Ik kijk in ieder geval weer uit naar de projecten die komen gaan :cool:

Grtzz

Arno Riedel

† Overleden
Martin Hiskemuller zei:
maar ik sluit niet uit dat in het laatste rondje door een foutewissel de overwinning naar de koreanen gaat die niet op het lijstje stonden
Ho ho ho, de Koreanen deden in Nam ook mee.
Dus een foute wissel kan nog altijd. :duivel:

Cheerio, Arno

Ik heb gekozen voor stafcars, eindelijk eens iets niet alledaags, dus nog even wat meer stemmen... en anders wordt het een stafcar in Normandie.

Groeten Eric

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Staffcars it is! Wishful thinking I mean...

Geluk bij een ongeluk: er zal bij mijn voorraad vast wel iets zitten dat in 1944 heeft rondgecrosst (...:nouja:...) dus D-Day moet geen probleem zijn. Anders bouw ik m'n LCM wel.

Ik begin al vast met het bedenken van een verhaallijn.

groeten, Richard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan