Flak IV Wirbelwind

Hoi allemaal,
ben de laatste 3 weken bezig geweest met een duitse flakvierling "wirbelwind".
Oke ik heb er geen (bouw)verslag van gemaakt, maar ik kan jullie wel mooie en betere kwaliteit foto's laten zien dan voorheen met mijn oude camera.
Deze plaatjes zijn genomen met mijn mobieltje waarin een 8 megapixelcamera zit.(heb helaas nog niet uitgevogeld/gelezen of er zoom op zit)
Ik heb de wirbelwind na de grondlaag (mat zwart) voorzien van een laag mat wit en daarna enkele washes gegeven met raw umber olieverf. Hierna het geheel zwaar bewerekt (gedrybrusht) met dezelfde raw umber.
De tank is van Tamiya, de zimmeritset van Eduard, de loopjes zijn van Griffon model, de bidplaats is van aRTi Crea de winterketten zijn van WWII produtions en de diobase is van MIG.
Eventuele reacties zijn welkom.
gflpz.jpg

gflpz0.jpg

gflpz01.jpg

(O jee de tracks zijn los gegaan, repareren maar weer!)
gflpz02.jpg

gflpz03.jpg

gflpz04.jpg

gflpz05.jpg

gflpz06.jpg

gflpz07.jpg

gflpz08.jpg

gflpz09.jpg

gflpz10.jpg

gflpz11.jpg

Nou dat waren ze dan,
Eric
(shit ik ben nog vergeten wat roest kleur hier en daar aan te brengen maar dat komt goed! Sorry)

Hoi Eric,

leuk om weer eens een wervelwind te zien langskomen. (Ik heb er eens eentje gebouwd in 1:48 en er mijn eerste dio mee gevuld.)
Een heel gaaf voertuig is het geworden. Weke schaal was deze kit?

Re: pracht diorama,

Leuk diootje Eric, hoewel de foto redelijk drama zijn. Interessant blijven die tracks...die staan volgens mij wel goed onder elk onderstel.

Je hebt / krijgt overigens peebee !

groet Frank

Terug
Bovenaan