Hilbert Zuijdendorp
Lid van de TWENOT
Het eindresultaat. Ik ga er nu niks meer aan doen. Wellicht nog 1 washje. Maar meer ook echt niet meer. Alles wat ik geleerd heb neem ik mee naar het volgende project. Ik hoop dat ik iets moois heb neergezet. Ik heb erg veel geleerd van dit project. Ik was ambitieus doch schrijnend als er weer iets kapot ging. Het heeft veel geduld van mij gevergt. Deze kit heeft me geleerd dat ik sommige dingen lekker rustig aan moet doen. Andere weer heel erg druk (chips bijvoorbeeld). Er zijn genoeg schoonheid foutjes te zien. Die neem ik mee naar het volgende project. Het heeft mij veel goed gedaan want veel van jullie weten wellicht nog dat ik de eerste poging tegen de muur aan gekeild had. Ik voel me wel trots dat ik een erg moeilijke kit om te bouwen, toch afgerond heb. Het heeft mij weer een stap verder in de modelbouw wereld gebracht. De perfectie is er nog niet. Dat zal er waarschijnlijk ook nooit komen omdat ik te onhandig ben in sommige zaken. Maar we gaan gewoon moedig verder. Elke keer weer met de gedachte dat het een oorlogsvoertuig is.
🙂 Dank vuur jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Hilbert Zuijdendorp
Ps, hij zal ook op IPMS te zien zijn. Ik hoop heel.
🙂 Dank vuur jullie hulp!
Met vriendelijke groet,
Hilbert Zuijdendorp
Ps, hij zal ook op IPMS te zien zijn. Ik hoop heel.