Exacte locatie in Bergen op Zoom?

Roger Hurkmans

Lid van de TWENOT
Een bevriende modelbouwer uit Chili stuurde mij deze foto.
Hij zou graag de exacte locatie van waar deze foto genomen is willen weten zodat hij deze op Google Earth kan bekijken!
Weet iemand toevallig waar deze foto genomen is ?
IMG_2410.webp
Hij wil graag een diorama hiervan maken vandaar deze vraag!

Ik kan je niet helpen met de lokatie, maar mocht deze bekend worden en Google brengt niet wat hij zoekt kan ik evt. wel wat grondmonsters nemen voor de kleur en wat foto's ter plekke maken

Volgens mij op de weg Bergen op Zoom- Wouwse Plantage. Een ruim opgezet dorp met veel groen, omzoomde akkerbouw. Groot gebied, maar kleinschalige en authentieke manier van leven/werken. Niet dicht bij een rivier dus zal wat zanderig/drassig zijn wellicht

Met een tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid komt deze foto uit de boeken van Maarten Swarts /Jack Didden. Zal morgen eens door Autumn Gale/Chill bladeren of Ik hem kan terugvinden.

Gr Bas

Er is geen directe "weg van BoZ naar de Wouwse plantage", en de wegen naar de Wouwse Plantage zijn breder dan de weg op de foto.
Het gebied ten zuiden en oosten van BoZ bestaat deels uit volwassen bos en deels uit akkerbouw en veeteelt met een wirwar aan wegen en weggetjes met boerderijen en bedrijven.
Het betreft vnl zandgrond en het is er zeker niet drassig.

Er is geen directe "weg van BoZ naar de Wouwse plantage", en de wegen naar de Wouwse Plantage zijn breder dan de weg op de foto.
Het gebied ten zuiden en oosten van BoZ bestaat deels uit volwassen bos en deels uit akkerbouw en veeteelt met een wirwar aan wegen en weggetjes met boerderijen en bedrijven.
Het betreft vnl zandgrond en het is er zeker niet drassig.
Hebben we het allebei mis Rob, wat nu;-?

Terug
Bovenaan