[Erwin] KCT-MB290GD - GEREED

Op de valreep ben ik dan ook klaar met mijn MB.
Scheelde weinig of ik had het niet gehaald, je kan met zo;n model tot in het oneindige bezig blijven :cool:

Mijn inspiratiefoto:
eindfotosmb001sheet1sma.jpg

Eindstand van de bouw:
eindfotosmb07small.jpg

Het uiteindelijke resultaat:
eindfotosmb002sheet2lar.jpg

eindfotosmb003sheet3sma.jpg

eindfotosmb004sheet4sma.jpg

eindfotosmb005sheet5sma.jpg

eindfotosmb006sheet6sma.jpg

Iedereen bedankt voor het meekijken, meedenken, de foto's, bouwmaterialen e.d.!! Helemaal goed!!

Groet, Erwin

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Gefeliciteerd Erwin!
Ik heb het model goed bekeken tijdens het jureren in Overloon, en moet zeggen dat het model in het echt nog mooier is dan op de foto's, een terechte winnaar!

A

Anonymous

Ja in het echt was ie veel mooier qua fotoshop :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Van harte Erwin een heel mooie setting en respect voor je werk!! Heb afgelopen week nog even aan je gedacht tijdens een loopje in de buurt van Trois Pont ;) !

JW

Martin Visser

Lid van de TWENOT
Interesses
Shermans
Gefeliciteerd Erwin.

De echt terechte winnaar van deze FOC.
Ik had graag mijn YPR in overloon willen laten zien maar helaas was dit niet mogelijk. :(

Martin

Thanks guys!!

@ JW: fotosjop wasdah?? of bedoel je dat programma waarmee ik mijn modellen maak?? ;)
Aan mij gedacht bij Trois Pont?? Had je weer sigaretten nodig dan? hahaha
Heb toevallig laatst ook onze video weer gezien in de "251"... beetje mixed feelings...
Was een erg leuke tocht, maar jammer dat sommige mensen zo vroeg wegvallen...

@ Martin: Idd jammer dat je de YPR niet kon laten zien!
Was erg benieuwd, zeker omdat hij er op de foto's ontzettend goed uitziet!

Erwin

A

Anonymous

haahhahaahaa ja moest ff sigaretten halen!!! Blijft lachen die sigaretten!!! Moeten we toch vooral weer eens doen met leuk groepje, ff weekendje Knittelen en PO EP EN. De lokale Aldi in Malmedy leegkopen wat het bier aangaat :rofl: :rofl: :rofl: Heb in Poteau ook zo'n leuke muts gekocht en ff weer allemaal op de foto :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Was zaterdag op de plek waar we toen met elkaar gereden hebben en ja blijft een raar gevoel als je die film bekijkt. Zo af en toe kijk ik hem ook nog :huil: :huil: ! Heb 1 van zijn meesterwerken, een hele mooi King Tiger, van zijn ouders gekregen en die ik met veel trots koester en vooral met veel weemoed bekijk!

JW

Bovenaan