Ersatz M10

hoj Gent's

de vorige foc heb ik mijn erzats m10 niet af gekregen, nadat hij een tijdje in de kast heeft gestaan heb ik hem er maar weer eens uit gehaald.
dit is het resultaat tot nu toe, een beetje gerommeld met mig pigmenten enz.......

ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.

DSC00490.jpg

DSC00489.jpg

DSC00488.jpg

DSC00486.jpg

DSC00485.jpg

en de tracks waar ik nu een beetje mee bezig ben:

DSC00492.jpg

(beetje een donkere foto 😈 )

mvg GJ

Voor wat ik er van weet: top gedaan: goeie verwering, mooie chips, precies genoeg stof.
De ster op de voorkant is niet heel strak. Of wilde je dit ook insinueren omdat de Duitsers waarschijnlijk geen sjablonen hadden?

Cheers, Anne

PS: is dit trouwens die van Dragon of de CMK ombouw

Oei, dit gaat een mooi bakkie worden denk ik! :O

Iemand toevallig een link na de geschiedenis van de Ersatz M10? Zou wel eens het verhaal er achter willen weten 🙂

Over die ster, ik vind het anders prima hoor! Iets minder strak mag wel, zie je behoorlijk vaak op foto's wel terug, sterren e.d. die er "ff snel" op zijn gebracht.

bedankt voor reacties,

het was de bedoeling om de ster te laten lijken of hij er met de hand opgeschilderd was, ik hoop dat het een beetje overkomt 😕

@ Anne: dit is de dragon kit, eigenlijk gewoon een panter G met een paar platen erbij.

@ Robert: ik heb niet 1 2 3 een link naar de geschiedenis, ik heb veel info uit het osprey boek elite series ardennes 1944 peiper en skorzeny gehaald.
maar veel verschillende foto's zijn er niet van 🙂
ik zal nog even kijken of ik een link kan vinden.

gr gj

Terug
Bovenaan