En de publieksprijs voor FOC 18 gaat naar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Deze poll loopt tot één juli, 0.00 uur, waarna diegene met de meeste stemmen de eeuwige roem heeft verdiend en zijn foto terug zal zien in de Galerij der Groten....

Groeten, Richard.

Peter van Hout

Lid van de TWENOT
Hallo Richard,

wordt na 1 juli de bouwverslagen van de modellen weer zichtbaar, of zijn ze verwijderd....

groet, Peter.

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Ha die Peter,

De bouwverslagen zijn verplaatst naar twee andere subfora:

- naar het "voertuigen en diorama's"-subforum wanneer door de bouwer in kwestie een PB daaromtrent is verstuurd.
- alle andere topics (en dus ook die van jou) zijn naar het FOC-archief verplaatst.

Een tweetal topics zijn op verzoek van de bouwers verwijderd.

groeten, Richard.

Peter van Hout

Lid van de TWENOT
Dank je voor de opheldering! was anders zonde van al het werk geweest ;)

groet, Peter.
Richard Cramer zei:
Ha die Peter,

De bouwverslagen zijn verplaatst naar twee andere subfora:

- naar het "voertuigen en diorama's"-subforum wanneer door de bouwer in kwestie een PB daaromtrent is verstuurd.
- alle andere topics (en dus ook die van jou) zijn naar het FOC-archief verplaatst.

Een tweetal topics zijn op verzoek van de bouwers verwijderd.

groeten, Richard.

Mijn stem gaat naar Peter Stoof, vanwege zijn prachtige project liggen er hier nu een M4 HST en Long Tom te wachten en mogelijk komt er nog een 88mm bij naar aanleiding van een foto in de Tankograd uitgave over de M4 HST.

Ditmar Tabben

Lid van de TWENOT
Beste Willem, je moet je stem uitbrengen via het stemsysteem bovenaan dit topic, niet als gewoon bericht....

Ditmar

Interesses
Momenteel tanks met een directe koppeling naar de onderwerpen waar ik over lees.
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
T-34 Kursk
T-34/85 Opstand 17/06/53 DDR
Sherman M4A3 Ardennen '44
Sherman "Easy Eight" Korea '51
Gefeliciteerd Peter!
Maar ook topwerk en inzet van de anderen.

Peter van Dijk

Lid van de TWENOT
Interesses
WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
Nu bezig met
1:35 Willys Jeep Tamiya
Proficiat Peter !
applaus_zps78884aa6.gif

En alle anderen die het klaargespeeld hebben een fraaie whitewash te laten zien :
compliment_zpsqied1o4y.gif

Peter van Hout

Lid van de TWENOT
Dank jullie wel, voor de felicitaties, en jullie support.
Ook de op- en aanmerkingen tijdens de bouw waren erg welkom!
Samen met de andere FOC deelnemers hebben we er volgens mij een leuke en leerzame 'wedstrijd' van gemaakt!

Op naar de volgende FOC!

een 'verkoelende' bouwgroet,

Peter.

Peter Stoof

Lid van de TWENOT
Thanks Peter.

Mocht ik je ergens mee van dienst kunnen zijn weet je mij te vinden.
Zie je vast wel weer in de volgende F.O.C.

Groeten, Peter.

Theo Davelaar

Lid van de TWENOT
Interesses
WWII
Duits georiënteerd
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
Ferdinand
Hoi Johannes,

07-07-2015?

Kun je mij dan vertellen wie de proloog in Utrecht heeft gewonnen, kan ik nog snel ff mijn geld inzetten. :D

Groet Theo.

Richard Cramer

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Heren en dames,

Bedankt voor jullie deelname en stemmen, de uitslag is bekend :D : Peter van Hout is de winnaar van deze FOC. Van harte gefeliciteerd :D !

Johannes schreef:
Vreemd dat iedereen al felicitaties geeft terwijl ik nu, 02-07-2015 om 05:39 nog gestemd heb .......

Dat komt omdat ik, naast het FOC-moderatorschap ook nog een gezin en een baan heb die tijd van mij vragen. Omdat ik momenteel weken van 50 á 60 uur draai (wij verkopen o.a. producten voor op de BBQ :cool: ) had ik nog geen tijd en zin gevonden om de poll te sluiten. Mea Culpa....

@ Peter van Hout: laat je mij nog even weten welke foto je uitzoekt voor de Galerij der groten?

Rest mij nog te zeggen dat ik bijzonder blij ben dat er toch acht bouwers de eindstreep hebben gehaald, ook jullie proficiat!

Op naar de volgende FOC!

Groeten, Richard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan