EME 2024

Bas Slaats

Algemeen bestuurslid
TWENOT-bestuurslid
Moderator
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Aanvullende informatie tav EME 2024:

Euro Modelbouw Expo - Silver Edition 2024
Op 23 en 24 maart vindt in de Emslandhallen Lingen de grootste plastic modelbouwbeurs van Duitsland plaats.
Een enorm aanbod van modellen van fabrikanten, dealers en geweldige clubstands, maar ook wedstrijden en workshops en heerlijke catering moeten reden genoeg zijn om deze voorjaars modelbouwshow te bezoeken.
Ook 's avonds is Lingen stevig in handen van EME-bezoekers met tal van cafés en restaurants.
Alle belangrijke en actuele informatie is te vinden op de website: www.euromodelexpo.jimdo.com of op het YouTube-kanaal Modellbau360.
Dus hopelijk tot ziens in Lingen!

EME 2024 SM Nederlands s Motief 1 Kopie.jpg

EME 2024 SM Nederlands s Motief 2 Kopie.jpg
EME 2024 SM Nederlands s Motief 3 Kopie.jpg
EME 2024 Social Media Nederlands Motief 4 Kopie.jpg
EME 2024 Social Media Nederlands Motief 5 Kopie.jpg

gr Bas

Laatst bewerkt:
Prachtig Bas, ik ga hem in de agenda zetten.
Maar dat ik dan weer jeuk krijg van die drie veldflesjes die aan de buitenkant van de Duitse tank hangen.
Als er nou iets is dat je op de man wilt houden ...
(samen met jouw eigen rolletje wc-papier)

tja, "realistischer dan het origineel"

Laatst bewerkt:
Staat TWENOT er ook met stand?

Maar dat ik dan weer jeuk krijg van die drie veldflesjes die aan de buitenkant van de Duitse tank hangen.
Als er nou iets is dat je op de man wilt houden ...
Volgens mij werd dit wel gedaan. Zeker als je ergens een „reserve” veldfles vandaan haalt kun je die wel aan de tank hangen, lijkt me. En in elk geval hangen ze aan een touwtje en niet zomaar in het loze 🙂

Zie hier je foto…

Ik dacht al dat ik het recent ergens gezien had!

Al ze de "kokosnoot" versie moeten voorstellen (ze hebben wel die kleur) zijn nog verkeerd ook! 🤣
Deze versie hangt in een kruis van "webbing" riemen.
(als ik géén pz III in Noord Afrika had gemaakt, had ik het ook niet geweten hoor)!

Je had ook nog ander Flaschen im Velde maar die waren waarschijnlijk snel leeg!🤔

15%20тд-4[2].jpg

Terug
Bovenaan